1

Onderwerp: Brownies..welke bakvorm + tips graag...dringend

:o
Hallo allemaal,

Voor het schoolfeest van mijn dochter zou ik brownies bakken (er zijn al zooooooveeeeel cup-cakes en taarten- mama's dus brownies waren nog een optie.
Nu heb ik enkel nog meer een keertje de dr oetker brownies gebakken, maar dat lijkt me dus zeker nu niet genoeg om misschien 10 van die dozen te gaan kopen. Nu dacht ik eraan de Fun cakes brownie-mix te bestellen, maar welke bakvorm heb je daar voor nodig? Best wel een grote om er heel wat uit te krijgen, maar is er iets waar ik moet op letten, diepte, dikte..... Alle tips welkom dus!!!!  :Y
Bedankt!

2

Re: Brownies..welke bakvorm + tips graag...dringend

Een braadslee werkt naar mijn idee erg goed, bakpapier er in en bslag erin. Volgens mij kan het ook met een vierkante bakpan, ovenschaal of vierkante/rechthoekige oven bestendige schaal.

en als er al veel taart/cc mama's zijn lijkt het mij niet dat je 10x een hoeveeheid hoeft te bakken. 2 of 3x wordt al heel wat, je kunt er kleinere stukjes van snijden dan je normaal voro volwassenen doet (petitfour formaatje)

succes

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

3

Of evt in cupcake formaat bakken

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

4

Ik heb onwijs lekker en makkelijk recept. Mail me maar even dan stuur ik het je als je dat wilt. Ik bak deze zelf in een siliconenbakvorm van 20x20 en ik snij daar meestal 20-25 stukjes uit. Het is behoorlijk machtig en moet zeker niet zo groot zijn als een cupcake. Succes iig en als je het recept wilt hebben dan hoor ik het wel.

Groetjes Michaela

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

5

Mini cupcakes dan ;-)

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

6

anouckjewel schreef:

Mini cupcakes dan ;-)

:Y   :lol:

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

7

mini cc/ OF cc, vind ik persoonlijk gelijk een stuk droger smaken en erg jammer van de heerlijke brownies.

Vergeet geen extra stukjes chocolade toe te voegen aan het mengsel zodat er een vloeibaar laagje chocolade door de brownies zit....mmmmmmmmmmmmmm

Gewoon in een grote vorm (advies Anneke) en erna stukken snijden en klaar is klara.

@mamavanthom....welk recept gebruik jij?

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij