Onderwerp: Rood, zwart, witte verjaardagsstapel voor gemaskerd bal
Afgelopen weekend vierde ik mijn verjaardag samen met 2 vriendinnen in een café in Amsterdam en daar hoorde natuurlijk een grote taart bij, passend bij het thema: gemaskerd verjaardagsbal. Daarom heb ik mijn eerste stapeltaart gemaakt
.
Het was nog wel een heel gedoe omdat ik de taart bij mijn moeder thuis heb gemaakt en hem daarna pas naar Amsterdam heb vervoerd (nog niet gestapeld). Vanuit mijn huis in Amsterdam toen met de taxi naar de locatie waar we van te voren nog even wat gingen eten (tip: ga nooit met je zelfgemaakte taarten in een Amsterdamse taxi zitten
). En vanaf daar lopend - iedereen droeg een taart - dwars over de wallen (de dames openden de ramen al en vroegen of de taart voor hen was
) naar de feestlocatie. Daar aangekomen heb ik de taarten gestapeld en de strik erop gezet, die door al het vervoer jammergenoeg helemaal uit elkaar was gevallen! Maar gelukkig had ik kant en klare icing bij me en heb ik hem ter plekke weer in mekaar gelijmd.
Ik had er ook nog 48 mini cupcakes bij gemaakt in bijpassende kleuren, voor het geval de taart niet genoeg was... (het was uiteraard ruim voldoende, haha).
Genoeg gekletst nu, hier zijn de foto's, jammergenoeg was het erg donker op de locatie maar kon ik daar pas foto's maken omdat hij toen pas in elkaar stond, dus erg donker of geflitst....
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden, alvast bedankt voor het kijken!