1

Onderwerp: sportpoppetje voor examentaart graag feedbeack

Hallo allemaal,

Mijn zoon krijgt a.s Woensdag te horen of hij geslaagd is.
Hij volgt de opleiding sport.
Dit poppetje heb ik vast gemaakt in de hoop dat hij gaat slagen.
Dan mag hij op een taart zitten.
De oogjes moeten nog over maar hebben jullie nog andere verbeterpunten...vast wel!
Alvast bedankt
http://www.mijnalbum.nl/Foto-S7P67TKI-D.jpg

2

Re: sportpoppetje voor examentaart graag feedbeack

ik vind hem mooi zeg! :Y
Wat een gefreubel zeg, hoe houd je het vol.

Nu alleen nog ff afwachte en hopen dat je zoon slaagt

3

Chan, bedankt voor je reactie, had gehoopt dat er meer mensen zouden zijn die hun feedback zouden geven...helaas.Ik ga vandaag maar even verder

ik vind hem erg leuk gelukt!ook die sportband haha!!
als je echt feedback wil zou ik zeggen probeer iets van vingers te creeeren als je dat lukt. en het handje met het armbandje is/lijkt een stuk kleiner dan de ander.....
maar vind hem erg leuk!!! :thumb:

voor de glutenvrije taarten!

5

Bedankt, hier ben ik echt blij mee.Ik heb het wel geprobeerd om vingers te maken maar lukte niet echt.Misschien heeft iemand daar nog een tip voor.En de handjes waren me niet opgevallen maar klopt....Bedankt

6 Laatst bewerkt door glutenvrijtaart (10-06-2012 09:02)

mij lukt het ook nooit om echt vingers te maken. dus meestal maak ik de duim los en rond ik een beetje af. en bij de vingers maak ik 3 "sneetjes" en dat vlak ik dan een beetje af zodat het mooi rond loopt. als je snapt wat ik bedoel. volgensmij is er ergens een how-to. ga ff zoeken voor je.

edit: dit was de eerste die ik vond. als je er niet uitkomt zoek ik vanaaf ff verder. http://desiredcreations.com/howTo_PJHands.htm

voor de glutenvrije taarten!

7

de makkelijkste manier om vingers te maken is ze zo te maken dat de bovenkant vingers lijken, maar de onderkant gewoon glad is.
Dus je armtjes op je werkblad leggen en dat met je "mesje"vanaf de top van het handje vingetjes in te kepenen (hoop dat je snap wat ik bedoel)

IK zou de knietjes ook even meer een hoekje geven en een klein sneetje in de knieholte, want nu heeft hij wel echt elastieke benen :)

Verder vind ik hem erg goed gelukt :Y

8

Wat lief dat je dat voor me hebt opgezocht, ga het gelijk uitproberen..Thanks :)

9

Bedankt Meetje, goeie tip voor de knietjes, ga ik ook gelijk veranderen :)