Onderwerp: getuige cc's

Thx voor het kijken!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Thx voor het kijken!!!
natuurlijk zeg je ja als je dit krijgt! Ziet er vet gelikt uit.
Ik wil je graag vragen hoe je de ringen op de onderste rij hebt gemaakt.
Ik ken het printje met de rozen, dat velletje heb ik zelf ook. maar hoe heb je die ringen zo gemaakt? Vind het er erg leuk uit zien en het brengt me op ideeen voor een vriendinnetje van mij die binnenkort viert dat ze een jaar getrouwd is. Ik twijfel nog of ik een baksel meeneem, maar dit vind ik leuk voor het thema.
Erg leuk bedacht, tuurlijk zegt ze JA!
Erg leuk bedacht, tuurlijk zegt ze JA!
natuurlijk zeg je ja als je dit krijgt! Ziet er vet gelikt uit.
Ik wil je graag vragen hoe je de ringen op de onderste rij hebt gemaakt.
Ik ken het printje met de rozen, dat velletje heb ik zelf ook. maar hoe heb je die ringen zo gemaakt? Vind het er erg leuk uit zien en het brengt me op ideeen voor een vriendinnetje van mij die binnenkort viert dat ze een jaar getrouwd is. Ik twijfel nog of ik een baksel meeneem, maar dit vind ik leuk voor het thema.
Die ringen komen uit een setje wat ik helemaal in mijn beginperiode heb gekregen en ik weet dus niet of he nog bestaat. Het zijn roze plastic (beetje doorzichtige) molds. Ze zaten in de verpakking met de ringen, babyschoentjes en een soort spandoek achtige mold, hoop dat je ze zo kunt vinden. Als ik zo tijd heb zal ik nog eens even op de site zoeken of ik ze snel kan vinden.
PS zijn dus van JEM, maar zie ze er op de site van LT niet meer tussen staan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren