1 Laatst bewerkt door rabia (04-07-2012 20:48)

Onderwerp: voor het eerst een bal

Ik mocht voor de vader voor mijn vriendin een taart maken in de vorm van een bal..
Ik heb een pop bij geboetseerd, zou haar vader moeten voorstellen :)

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-UKNKZY8I.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DDYBEJ7V.jpg

Reactie/Feedback is altijd welkom..

bedankt voor het kijken..

2

Re: voor het eerst een bal

jammer je foto's zijn niet zichtbaar  :/

Veel liefs Rafaëla

3

Rafaela schreef:

jammer je foto's zijn niet zichtbaar  :/

ja dat komt omdat ik hem zelf heb verwijderd..

Dat komt omdat er 170 personen naar hebben gekeken en niet eens 1 persoon kan reageren..
Vandaar dat ik ook de moeite niet waard vind om nog fotos te plaatsen.

4

Jammer, dat gebeurt inderdaad wel vaker

5

jammer, want had graag even gespiekt ;)

Wat betreft het niet reageren, tja er staan ook zoveel taarten op het forum het is gewoon niet mogelijk om overal op te reageren ;) Ik begrijp dat het niet leuk is als je geen een reactie krijgt, maar uiteindelijk komt die wel hoor. Het is ook niet persoonlijk, ik klik ook vaak op taarten en reageer dan niet  :o , maar vind het wel gewoon leuk om ff gekeken te hebben. Ik probeer zelf wel altijd even te reageren op taarten waar geen reactie bij staat, maar ook ik vergeet dat wel eens.

Als je een specifieke vraag bij de taart stelt waar je feedback over wilt, dan krijg je dat meestal wel. Bovendien vind ik het niet het belangrijkste om reacties te krijgen op het forum. De reactie van de ontvanger daar gaat het uiteindelijk toch om, niet ;) Hoop dat je snel weer wat plaatst ;)

Veel liefs Rafaëla

6

Jammer, maar ik snap je wel.
Je plaatst een taart en dan wil je graag van anderen een reactie.
Je kijkt of er al mensen hebben gereageerd, maar niemand heeft het gedaan. Dan baal je.
Maar als je even verder kijkt zie je dat dat bij de meeste taarten het geval is: Veel kijkers, weinig reacties.

En zoals anderen ook zeggen: op alle taarten reageren gaat gewoon niet. Vaak kijk ik ook wel even en reageer lang niet altijd. :o

Groetjes Gerien

7

Het is heel jammer, maar je moet ook ons een kans geven.. niet iedereen zit dag en nacht op dit forum. Je hebt de foto's gisteren om 12 uur geplaatst, en aan de reactie te zien gisteren om 22 uur verwijderd... Jammer.. Maar je moet het zelf weten.

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

8

Bedankt voor de reacties allemaal.
Ja ik vond het een beetje tegenvallen vandaar dat ik ook de foto meteen heb verwijderd..
Ik weet ook dat niet iedereen een reactie kan plaatsen. Ik verwacht ook niet dat iedereen meteen moet/gaat reageren..
Maar vond het wel even minder..
Ik plaats de foto's voor jullie weer terug :)

en nogmaals bedankt voor de reacties..

9

Dat heb je mooi gemaakt! het lijkt me zo moeilijk om die verdeling van de vlakken op de voetbal te maken, heb je daar een tip voor?

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

10

.
Ik vind de bal leuk, maar de vader nog leuker. Hij kijkt echt guitig. Je hebt gelijk hoor, we kunnen best vaker een berichtje achter laten. Is een kleine moeite toch ;)

Gr. Natalie

Je moet heel veel kikkers kussen om 1 prins te vinden!

11

esther1 schreef:

Dat heb je mooi gemaakt! het lijkt me zo moeilijk om die verdeling van de vlakken op de voetbal te maken, heb je daar een tip voor?

Bedankt voor de complimenten..
kijk hier maar:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=164964

dankzij de sjabloon heb ik het gemaakt. Het is wel een priegel werk, maar wel leuk om te maken..

12

NatalieAnne schreef:

.
Ik vind de bal leuk, maar de vader nog leuker. Hij kijkt echt guitig. Je hebt gelijk hoor, we kunnen best vaker een berichtje achter laten. Is een kleine moeite toch ;)

Gr. Natalie

Bedankt Natalie..
Ik hoef eigenlijk ook niet perse een berichtje.. Ik vond het alleen jammer dat er 170 x bekeken werd en niet eens 1 reactie.. Dat vond ik alleen jammer..
Nogmaals bedankt voor je reactie..

gr Rabia

13

Hij  is erg leuk!!!, Maar kan het wel begrijpen hoor... heb er ook een foto opstaan... dik 700 keer bekeken en maar 5 berichten... maar goed wil graag mijn foto's laten zien hier, ook al zou het alleen al inspiratie voor een ander zijn.

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

14

ben blij dat je de foto's weer hebt geplaatst want het ziet er leuk uit  :)

Veel liefs Rafaëla

15

Manoa schreef:

Hij  is erg leuk!!!, Maar kan het wel begrijpen hoor... heb er ook een foto opstaan... dik 700 keer bekeken en maar 5 berichten... maar goed wil graag mijn foto's laten zien hier, ook al zou het alleen al inspiratie voor een ander zijn.

dat is idd jammer ja..

maar  toch goed dat je foto's plaats :thumb:

16

Rafaela schreef:

ben blij dat je de foto's weer hebt geplaatst want het ziet er leuk uit  :)

bedankt Rafaela..

17

Leuke taart Rabia!! Dat idee dat er heel veel mensen kijken en niet op je taart wordt gereageerd heb ik ook  :(  helaas.

Je doet moeite en er reageert bijna niemand, heel jammer!

Maar geef niet op, op facebook krijg je vaker respons  ;)

18

Mooie taart :thumb:  :thumb:

Groetjes Gerien

19

Bedankt Nathalie..
ja ik zet het meestal ook op face..

Bedankt Grietje..

love it, leuke reacties  :o

20

Heel leuk gedaan! Wil ook al heel lang een blanda schaaltje gaan halen! Ook goed gelet op details (de stiksels :thumb: )
De papa is ook heel goed gedaan, zeker de ogen  :D

Maak elke taart alsof het je laatste is!

21

cakejes schreef:

Heel leuk gedaan! Wil ook al heel lang een blanda schaaltje gaan halen! Ook goed gelet op details (de stiksels :thumb: )
De papa is ook heel goed gedaan, zeker de ogen  :D

Bedankt voor je complimenten  :o
Ja die details was wel erg belangrijk natuurlijk :)

22

Jammer dat ik het niet kan zien. Maar je hebt helemaal gelijk al begrijp ik die dames ook die wel op je bericht hebben gereageerd. Je kan nu eenmaal niet op alle taarten reageren. Maar ja als je wel tijd hebt om te kijken wat is dan een paar letters typen. Als één van de populaire dames een taart plaatst kunnen er opeens wel heel veel reacties komen. Daarom plaats ik ook geen foto's meer. In het begin van mijn 'bakcarriere' deed ik het. Juist om feedback te krijgen hoe ik het de volgende keer beter kan doen. Maar ja als je dan nauwelijks reacties krijgt, waar doe je het dan voor?

23

Cly schreef:

Jammer dat ik het niet kan zien. Maar je hebt helemaal gelijk al begrijp ik die dames ook die wel op je bericht hebben gereageerd. Je kan nu eenmaal niet op alle taarten reageren. Maar ja als je wel tijd hebt om te kijken wat is dan een paar letters typen. Als één van de populaire dames een taart plaatst kunnen er opeens wel heel veel reacties komen. Daarom plaats ik ook geen foto's meer. In het begin van mijn 'bakcarriere' deed ik het. Juist om feedback te krijgen hoe ik het de volgende keer beter kan doen. Maar ja als je dan nauwelijks reacties krijgt, waar doe je het dan voor?

:thumb:  gelijk.. Ik vind reacties wel erg leuk, maar ook om verbeterpunten natuurlijk..
Ik had de foto's weer geplaatst, zal wel iets aan de hand zijn. Ik kijk zo even naar mijnalbum..

Bedankt voor je reactie..

24

yep hij doet het weer :)