26

Re: waar rollen jullie mee

PVC buizen zijn dat die dingen die je bij de bouwmarkt koopt?
Grijs en hol?

Gr Mirella

27

PVC buizen, zijn dat die dingen die je bij de bouwmarkt koopt, grijs en hol?

Gr Mirella

28

1 keer is genoeg :rolleyes:

29

Ik rol ook met een pvc buis!

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

30

PVC buis helemaal top en nog goedkoop ook!
En er pluist ook niks aan.
ik ben er blij mee! :D

31

tipsytaartje schreef:
beerr schreef:
tipsytaartje schreef:

Het valt me wel op dat je erg veel voor de mat pleit. Afgelopen dagen deed iemand anders dat ook al en die heeft toevallig precies hetzelfde IP adres als jij. Wat mij sterk doet vermoeden dat jullie achter ciaocake zitten, en dan is het weer niet de bedoeling om reclame te maken voor je eigen (web)shop oid, zoals je in de regels hebt gelezen. Deze regel geldt voor iedereen.

nee we zitten niet achter ciaocake patje is ook een inwoner bij ons in het huis die ook op deze form actief is vandaar. dezelfde ip adres.

Maar zou je me kunnen uitleggen wat dan de connectie is tussen die site en jullie? Er zijn namelijk nog meer linkjes die het vermoeden bevestigen.

We zitten bij elkaar op kamers en we volgen de brood en banket opleiding. En degene van ciao cake kom regelmatig bij ons op school langs voor spullen te brengen

32

Ik rol met de kunststof rollers van PME - een grote voor de taarten en een kleintje voor decoratie e.d., bevalt prima. Plakt niet en is niet statisch.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties