1

Onderwerp: Taart voor een boekpresentatie

Deze taart hebben Anna (jadzia) en ik (samen de cakepoppetjes) gemaakt voor de boekpresentatie (stiletto's in de keuken) van Thamara Winters ( meegedaan aan topchef, 2e geworden).

Ik mocht eerder voor Thamara gelukskoekjes decoreren voor haar blog en we raakte aan de praat.. van het een kwam.. TAART!

Ik had eigenlijk helemaal geen tijd! Gelukkig kon mn maatje me uit de brand helpen.
Samen hebben we deze taart van 4 lagen (gevuld met merengue witte choco botercreme met frambozen, getrempeerd met amaretto en  afgesmeerd met ganache) met een octopus bovenop van rice crispie treats, gemaakt in 6 uur~
Z&Z challenge all over again ;)
Op het laatst leek het er op dat de taart de octopus niet ging houden, maar dankzij de inzichten van mijn man is het gelukt!!

Tijdens de boekpresentatie mochten we de taart aansnijden, dat was nog een hele opgave met een aardappelschilmesje ;)

Op het laatst heb ik er haar logo nog opgezet, ik krijg nog meer foto;s maar dit zijn alvast de foto's die ik zelf gemaakt heb!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/575222_399400656779059_1951495432_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/537593_399400723445719_307254770_n.jpg

Re: Taart voor een boekpresentatie

Hoi,

Erg leuke taart en de vullingen klinken erg lekker.

3

Jaaaa, daar is hij dan eindelijk! Het was een stressvolle dag, maar ik zou het zo weer doen! :D

4

stressvol zeker! haha maar ben inderdaad errug trots op het resultaat! We make a good team ;)

5

Wat een geweldige taart !!

Groetjes, Conny

6

dank je :)

7

Hier mogen jullie zeker trots op zijn  :thumb:
Ik weet hoe het voelt  ;)

Groetjes, Ruud.

Ps.: Hadden jullie niemand nodig die hem voor jullie moest tillen?  :lol:

20 & 21 april 2013 Elf Fantasy Fair
Kasteel De Haar, Haarzuilens.

8

Ruud schreef:

Ps.: Hadden jullie niemand nodig die hem voor jullie moest tillen?  :lol:

Dat was best handig geweest, hij was zwaar! Ik overwoog nog om jou te bellen ;)

9

Haha ja was best een opgave, gelukkig konden we tijdelijk voor de bruna parkeren!

10

Schitterende taart