1

Onderwerp: Dummy voor Junglefrog, preview op mijn eigen bruidstaart

Vanmiddag de workshop taartje fotograveren gevolgd bij Simone, van Junglefrog.

Ik ben nog erg op zoek naar ideeen voor mijn eigen bruidstaart en vond de taart van pienemien wel ontzettend mooi dus die heb ik gebruikt als inspiratie voor deze taart. Bedankt hiervoor Pienemien, ik hoop niet dat je het erg vind  :o

Ik vind hem erg mooi gelukt, was mijn eerste dummy en ook mijn eerste keer royal icing.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UNX3FRTJ.jpg

Zo en nu nog heel erg veel oefenen!

Life is uncertain......eat dessert first!

2

Re: Dummy voor Junglefrog, preview op mijn eigen bruidstaart

Wauw heel mooi!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

3

Mooi,ik vind de hortensia uitsteker ontzettend leuk, maar mag ik je een tip geven?
Probeer eens of je de dust iets meer uit kan laten vloeien en het hartje mee te dusten, zodat het iets minder een streepje lijkt, dus eigenlijk vanuit het midden naar buiten dusten. Evt. 2 kleuren gebruiken, eerst licht en later vanuit het midden nog een klein beetje donkerder, maar minder ver dan het lichte. Hoop dat je mij snapt. Zie het niet als kritiek, maar volgens mij ziet het er dan nog mooier uit.  :)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

@boska: Nee dat lees ik helemaal niet als kritiek! Zoals ik zei het is een preview op mijn bruidstaart en ik plaats hem niet zomaar alvast. Ik ben erg blij met dit soort tips, ik ga het proberen. Wat ik gedaan heb met het bloemetje is eerst laten drogen, daarna vanuit midden naar buiten dusten met dun kwastje, met grote kwast parelmoer dusten en toen het op de taart zat met royal icing een bolletje in het midden gespoten. Ik ga het eens proberen met een meegekleurd hartje en ik wil ook eens proberen met een heel licht lichtroze accentje erbij. Ik moet ook gewoon nog eens heel goed een echte hortensia bestuderen. Maar daar had ik voor deze dummy geen tijd meer voor..

Dus dames, opbouwende kritiek zoals van Boska is geweldig welkom!

Life is uncertain......eat dessert first!