1 Laatst bewerkt door carol (08-06-2012 16:25)

Onderwerp: voor de de taart van mijn dochter morgen

heerlijk aan de freubel.mijn dochter word morgen 27 en ze wil graag gympen ,nou dan krijgt ze gympen  :lol:  :lol:  :lol: ,word alleen beetje moeilijk om op te lopen,ze zijn echt heel klein 4 a 5 cm en de spiegel ,daar gaat haar leeftijd in,manlief moet morgen ook o.a. de grote zilveren spiegel op hangen,dus we gaan morgen naar het westen met taart en de gereedschapskist.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DP8I88J6.jpg
ik heb vanmorgen een nieuw potje zilverdust gekregen(denk dat de naam niet mag)ze zitten in Rijssen,om uit te proberen,SUPER spul ik heb er nu mee geverft
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WVWDL3G7.jpg
en nu weer verder met de taart en rest
taartgroetjes Carla

Re: voor de de taart van mijn dochter morgen

Hoi,

Ze zien er leuk uit. Veel plezier nog met het gefreubel en de voorpret!
En alvast een fijne dag morgen en gefeliciteerd met je dochter.

3

carol schreef:

we gaan morgen naar het westen met taart en de gereedschapskist.

:think: Tegen mij hebben ze altijd gezegd, dat de Wijzen uit het Oosten hele ANDERE dingen meenamen, hoor! :lol:

Alvast gefeliciteerd met je dochter, Carla. Ik ben benieuwd naar je taart. Dit ziet er in ieder geval al goed uit.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

ik ben NIET wijs word er altijd gezegt een soort van prettig gestoord whahahaha maar ik kom natuurlijk van oorsprong uit the west  :/  en heb net HET taartje geplaatst en dank je wel  Saskia en Erna  :thumb:  ik geniet er nu al van,dat ik morgen weer het westen mag snuiven en misschien ff haringje happen op Scheveningen  :P
greetzzzzzz  ;)

5

Mooi gemaakt weer Carol!

Ik moet denk snel maar weer een weekje uitrusten in Rijssen in het huisje van m'n opa en oma als er daar ook al een taart winkeltje zit. :D
Mijn ouders zijn er momenteel onderweg naar toe.
(Huisje staat op camping de Goolne Ket'n)

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

6

Floor er zit GEEN taartwinkeltje hoor,tis meer een groothandel en ik woon hier sinds 2005 (Almelo)en weet een beetje de weg hier,kom uit Voorburg,en in die omgeving weet ik alles blindelinks te vinden maar hier  :( en waar die camping is  :/ geen idee
grt Carla