Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » schattige cupcakes, al zeg ik het zelf..
Pagina's 1
Terecht dat je ze schattig noemt, ik vind ze ook erg lief... en lekker vast ook 
Ik vind ze heel lief. Ik heb altijd nog moeite om een mooie toef te spuiten. Ik zie nu ook dat je de cupcakes in een soort bak/schaal hebt staan, kan die ook dicht? Mag ik vragen waar je die vandaan hebt. Los in een doos schuiven ze altijd zo. Dit werkt perfect.
Gr. Sjaan
Dankjulliewel!
Ja het zijn 2 'bakken' die je op elkaar stapelt, met een deksel met handvat er aan. Het zijn de cupcake dozen van de Xenos.
Ziet er inderdaad goed en heel erg lekker uit. Lekkere frisse kleuren combi.
Heel netjes gedaan!! 
Mooie kleuren zeg, ziet er geweldig uit! 
super lief! mooi hoor
Bedankt allemaal! Ja heb echt een beetje lente/zomer kleurtjes gekozen. Kunnen we goed gebruiken met dit saaie weer!
Dankjewel:)
thnks!
Idd schattig...hele mooie, lieve kleurencombi...
Ik vind ze ook super lief, en de kleurencombinatie is ook erg mooi.
Mag ik vragen waar je die lettertjes vandaan hebt die je gebruikt hebt om de naam in de hartjes te drukken??
die cupcakes zien er inderdaat mooi uit! en die cupcakedoos van xenos ook, jammer dat de dichtste winkel 100km ver ligt anders was ik er snel gaan halen!
Dankjulliewel
De lettertjes zijn uit een koekjes set, uit de webshop, deze:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-252.html
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » schattige cupcakes, al zeg ik het zelf..