1

Onderwerp: hulp nodig bij snijden vw kever!

Hoi dames,

heb een dringende vraag want heb echt elke uithoek van internet afgespit om foto's oid te vinden van hoe een volkswagen kever in stappen gesneden kan worden maar ik kan nergens duidelijke info vinden.

Ik heb geen tijd meer om het bakblik te bestellen (Zie net dat dat ook bestaat) dus is er iemand die toevallig foto's heeft of een uitgebreide uitleg van hoe ik het beste een vw kever kan snijden?

En kan ik nou het beste cake gebruiken? Ook over de bakvorm ben ik nog niet uit. Wat is wijsheid? Een cakevorm en dan 2 cakes, of een ronde taart en dan de zijkanten eraf snijden, of een rechthoekige vorm en dan de helften tegen elkaar plakken?

2

Re: hulp nodig bij snijden vw kever!

misschien kom je al een eindje op weg met een how-to van cars. Die gaan trouwens uit van een ronde taart. Succes!

3

Ik heb er twee jaar geleden eentje gemaakt, maar weet niet meer precies hoe of wat. :grr:  Ik heb toen biscuit gebruikt, ronde dacht ik. Ik heb er een kever dinky toy (zo'n kleine metalen autootje) bijgepakt en ben naar dat voorbeeld gaan snijden. Volgens mij heb ik de ronde zijkanten van de biscuits eraf gesneden en die bovenop gebruikt als 'dak' en zo in vorm gesneden.
Ik vrees dat je hier niet zoveel aan hebt..sorry! Ik was toen nog maar net begonnen met taarten en ben op hoop van zegen gaan snijden en bekleden ;)
Ik heb enkel foto's dat ie in de creme zit en net bekleed is, geen foto's van het snijden zelf helaas!
Ik denk dat de how to van cars je inderdaad wel kan helpen. Als je dan een voorbeeld van een kever erbij houdt, kan je 'm zelf wat aanpassen.

Succes!

'Pink isn't just a colour, it's an attitude'

4

misschien is dit iets voor jou?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=125476