1

Onderwerp: Stappenplan voor een Dessert-Table

Hoi allemaal.

Het moment dat mijn webshop online gaat komt steeds dichterbij en daarom ben ik vanaf deze week begonnen met plaatsen van berichten over het maken van een Dessert-Table. Ik krijg namelijk steeds vaker de vraag hoe je een Dessert-Table kan maken en daarom heb ik mijn eigen stappenplan vandaag online gezet op mijn blog.

Ik zal niet het hele plan hier neerzetten het bevat namelijk nogal wat tekst. Maar ik geef jullie wel de link naar het bericht, ik hoop dat jullie er wat aan hebben en dat het jullie inspireert om zelf ook aan de slag te gaan.

Klik hier voor het stappenplan.

Groetjes,

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

2

Re: Stappenplan voor een Dessert-Table

Kijk, dat is nog eens handig. Dank je wel voor je moeite  :thumb:

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

joynme schreef:

Kijk, dat is nog eens handig. Dank je wel voor je moeite  :thumb:

Graag gedaan, fijn dat je er wat aan hebt.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

Dank je Marieke!
Ik kijk uit naar je webshop!

Groetjes Natasja!

5

super!

Veel liefs Rafaëla

6

Dank jullie wel voor de leuke reacties. Ik ga binnenkort proberen om een video tutorial te maken, voor bijvoorbeeld de papieren rozetten. Ben benieuwd of dat wat word, haha.

Groetjes Marieke

7

Marieke, wat ben je toch een heerlijk creatief mens!... en wat lief dat je dit allemaal met ons deelt!  :Y  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

Bommeltje schreef:

Marieke, wat ben je toch een heerlijk creatief mens!... en wat lief dat je dit allemaal met ons deelt!  :Y  :thumb:

Aaah dankjewel Bommeltje, ik vind het gewoon leuk om kennis en creativiteit te kunnen delen. Waarom zou ik het voor mezelf houden wanneer veel mensen er wat aan kunnen hebben. Ben blij dat jullie het leuk vinden.

Groetjes, Marieke

9

Wat geweldig! ik ben net zoals iedereen hier geloof ik.. heel erg aan het uitkijken na jou nieuwe website! ik denk dat ik hem erg veel ga gebruiken!  :Y

10

Cakedroom schreef:

Wat geweldig! ik ben net zoals iedereen hier geloof ik.. heel erg aan het uitkijken na jou nieuwe website! ik denk dat ik hem erg veel ga gebruiken!  :Y

Dat is leuk om te horen. Ik ben op dit moment bezig met de laatste puntjes op de i aan het zetten en hoop dit weekend online te kunnen gaan. Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes, Marieke

11 Laatst bewerkt door marieke84 (01-06-2012 08:45)

Oeps 1 x was wel genoeg, haha.

12

Ik heb het meteen even opgeslagen bij Pinterest. Voor eind augustus begin september heb ik 2 feesten op de planning met zowel een zoete als hartige tafel.

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

13

Ik heb het meteen even opgeslagen bij Pinterest. Voor eind augustus begin september heb ik 2 feesten op de planning met zowel een zoete als hartige tafel.

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

14

Lotte2608 schreef:

Wat leuk Lotte, ik ga binnenkort ook een stukje schrijven over een food-table. Want je kan het principe van een Dessert-Table ook heel makkelijk gebruiken om een "buffet" wat origineler te maken.

Groetjes,

Marieke

15

PPPffff wat ben jij een GOED mens! :thumb:  Heerlijk!

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

16

Nog niet alle printables die ik klaar heb staan staan er op maar ik kon gewoon niet wachten. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Hier vind je de link en een leuk berichtje nog van mij.

Lieve groetjes,

Marieke

17

Ziet er hartstikke leuk uit allemaal!

Kan alleen nog niet goed ontdekken uit welke hoeveelheden de printables bestaan.
Krijg je ze geprint geleverd of krijg je het bestand toegestuurd zodat je ze zelf onbeperkt kunt printen?

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

18

Wat een leuke uitleg. Zo verzorgd, ik krijg gelijk zin om er aan te beginnen!

19

sjakkie40 schreef:

Ziet er hartstikke leuk uit allemaal!

Kan alleen nog niet goed ontdekken uit welke hoeveelheden de printables bestaan.
Krijg je ze geprint geleverd of krijg je het bestand toegestuurd zodat je ze zelf onbeperkt kunt printen?

Hoi hoi,

Dit staat aangegeven op een aantal plekken op de site. Het aantal van de printables stond sowieso bij de pakketten aangegeven. Maar ik heb er nu ook bij gezet dat het zelf uitgeprint moet worden na betaling. Thanks voor de tip.

Groetjes, Marieke

20

sam schreef:

Wat een leuke uitleg. Zo verzorgd, ik krijg gelijk zin om er aan te beginnen!

Dankjewel! ik zou zeggen zoek gewoon een leuke gelegenheid om een tafel te maken, het EK leent zich er ook goed voor, haha.

Groetjes, Marieke

21

Hi marieke

Ik vind ze echt helemaal geweldig, maar ook ik heb nog een vraagje
Bij tips geef je aan dat ze het beste op 120 grams papier geprint kunnen worden. Maar als ik naar de afbeeldingen kijk lijkt me dat dat niet op A4 papier past.. Dan worden veel Items te klein.

Is het zo dat de PDF anders ingedeeld is dan het voorbeeld?

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

22

:grr:  :grr:  Stom heb het al gevonden  :lol:  :grr:  O-)  :x

23

@Bommeltje, in het pakket zitten idd 8 losse pdf bestanden. Maar ik vond dit de mooiste & beste manier om een overzichtje te laten zien van de printables. Leuk om te horen dat je de shop leuk vind. Ben op dit moment weer druk bezig met het designen van nieuwe printables. Ook wel weer erg van na een week van programmeren, haha.

Groetjes, Marieke

Wat ziet je webshop er super uit!
Heel erg leuk!

Groetjes,
Laura

I just love cake!
Groetjes Laura

25

Laura's Cakery schreef:

Wat ziet je webshop er super uit!
Heel erg leuk!

Groetjes,
Laura

Wat leuk om te horen Laura, dank je wel!

Groetjes,

Marieke