Re: Aloha! Hawaiian Cupcake....
Wow wat leuk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Aloha! Hawaiian Cupcake....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow wat leuk!
marlies schreef:Erg leuk!!!!, Gefeliciteerd, wat heb je gewonnen??? Reisje naar Hawaii
Haha... nee geen reisje naar Hawaii... Het is mijn fav vakantie bestemming... en daarom natuurlijk voor een Hawaii thema gekozen...
Ik heb een luxe cupcake pakket gewonnen en een workshop voor 2 personen naar keuze....
Haha zou er ook nog wel eens naartoe willen
Leuk hoor een pakket en een workshop. Mag ik nog vragen waar de wedstrijd van was?? Ik ben ook gek op cupcakes maken en misschien was dit voor mij ook wel leuk geweest 
Deesl schreef:marlies schreef:Erg leuk!!!!, Gefeliciteerd, wat heb je gewonnen??? Reisje naar Hawaii
Haha... nee geen reisje naar Hawaii... Het is mijn fav vakantie bestemming... en daarom natuurlijk voor een Hawaii thema gekozen...
Ik heb een luxe cupcake pakket gewonnen en een workshop voor 2 personen naar keuze....
Leuk hoor een pakket en een workshop. Mag ik nog vragen waar de wedstrijd van was?? Ik ben ook gek op cupcakes maken en misschien was dit voor mij ook wel leuk geweest
Ben je ook al eens naar Hawaii geweest...? Nou, ik was nog geen dag thuis en wilde al weer terug... Dus af en toe in de sfeer blijven en een Hawaii cakeje maken...;)
De cupcake wedstrijd was van 'De Zoete Taart' in Usselo... ( naast Enschede) Er was een grote open dag met veel lekkers en leuke activiteiten (ook voor de kids!) dus een gezellig dagje... En daarnaast kon je je zelfgemaakt cup inleveren en een prijsje winnen.... 
marlies schreef:Deesl schreef:Haha... nee geen reisje naar Hawaii... Het is mijn fav vakantie bestemming... en daarom natuurlijk voor een Hawaii thema gekozen...
Ben je ook al eens naar Hawaii geweest...? Nou, ik was nog geen dag thuis en wilde al weer terug... Dus af en toe in de sfeer blijven en een Hawaii cakeje maken...;)
De cupcake wedstrijd was van 'De Zoete Taart' in Usselo... ( naast Enschede) Er was een grote open dag met veel lekkers en leuke activiteiten (ook voor de kids!) dus een gezellig dagje... En daarnaast kon je je zelfgemaakt cup inleveren en een prijsje winnen....
Nee ben er nog nooit geweest, maar wil er ooit nog wel eens naartoe... Lijkt me echt heeeel relax
Usselo is wel een soort van ver rijden voor mij en dan voor een paar cakejes 
Wauw, die is echt heel leuk geworden! Gefeliciteerd met de eerste prijs!
héééééél mooi. Ik zou hem bewaren 
Vrolijk! en gefeliciteerd met je 1e prijs 
Wow! Wat is deze geweldig zeg 
wow! super!!! als je daar niet mee wint weet ik het ook niet meer!
Deesl schreef:marlies schreef:Haha zou er ook nog wel eens naartoe willen
Nee ben er nog nooit geweest, maar wil er ooit nog wel eens naartoe... Lijkt me echt heeeel relax
Usselo is wel een soort van ver rijden voor mij en dan voor een paar cakejes
Tja... half nederland doorrijden voor een paar CC zou ik ook niet doen... ach volgend jaar zal er vast wel weer een wedstrijd zijn, kun je misschien altijd combineren met een dagje uit... 
héééééél mooi. Ik zou hem bewaren
Nou, ik kreeg hem niet eens meer terug! haha... ze wilden hem graag houden...
Toen ik 'm zag dacht ik gelijk 1e prijs en nu ik een aantal berichtjes lees, zie ik dat dat klopt. En terecht hoor, wat een schatje.
Super zoveel details op 1 cakeje, gaaf!
Toen ik 'm zag dacht ik gelijk 1e prijs en nu ik een aantal berichtjes lees, zie ik dat dat klopt. En terecht hoor, wat een schatje.
Super zoveel details op 1 cakeje, gaaf!
Thanks! Ik vind het heerlijk om lekker te friemelen en te priechelen!
Hoe kleiner hoe beter..... Dit valt dan nog wel mee........
wat een super geweldige cupcake! werkelijk topper dan top!
Wauw! Heel mooi gemaakt!
late reactie,hihi,
maar wat gaaf is ie!!!
terrecht winnaar!
gefeliciteerd hoor,
groetjes neeltje
Thanks allemaal..... 
Ooohhh wat ontzettend leuk! Eerste prijs is zeer verrdiend
!!
Wow wow wow!! Terechte winnares! 
Natuurlijk de eerste prijs!
Super! Wat ontzettend cute!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Aloha! Hawaiian Cupcake....