1

Onderwerp: Thomas de trein cakepops...

Cakepops met Mini Thomas de Trein er op, voor het afscheid op het kinderdag verblijf van mijn zoontje....

http://i35.photobucket.com/albums/d185/deesub40/IMG_7547-1.jpg

Ze zijn een beetje 'simpel' maar ik kreeg die middag net mijn cakepop apparaatje binnen en de volgende dag moest hij al trakteren ( ik had natuurlijk al andere traktaties, maar dan moet er natuurlijk nog wel een cakepopje bij!)

...Hand over the cupcake!!! ...and no one gets hurt!!!

2

Re: Thomas de trein cakepops...

Simpel????  :/  Nou, dat vind ik niet, ze zijn super leuk en origineel, wat een gepriegel!  :thumb:  Top gemaakt.

3

Wat een werk ! Ze zijn echt prachtig !

Groetjes, Conny

4

Vind ze heel leuk met die mini Thomas

5

Ehmm.. die mini thomasjes heb jij zelf gemaakt? En dan nog noem jij ze simpel? Misschien de cakepop zelf maar met je versiering is het echt niet simpel meer, hoor! Echt hartstikke leuk!!!

Je vindt mijn taarten ook op Facebook: https://www.facebook.com/bakkriebels/
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/

6

Dit is gaaf!!!
Hoe heb je Thomas gemaakt.  Dit vraagt om een howto.

7

Nou zon treintje maken vind ik niet simpel! Mooi hoor! :thumb:

8

Hahaha... thanks allemaal...

Nou, het is idd even priegel werk, maar daar geniet ik het meeste van... Lekker aan tafel met een bakkie thee...

De Thomasjes zijn eigenlijk erg simpel te maken, alleen als je er 25 maakt gaat er best nog wel wat tijd in zitten...

Een Howto.... Ok...

We nemen fondant...

De onderkant is rood, dus je maakt 25 rechthoekige rode onderkantjes...
Daar plak je een blauw vierkantje op, je maakt een blauw lang rolletje van fondant, snijd daar 25 stukjes uit,en plakt die tegen het blauwe vierkantje aan...
De zwarte dakjes er op.... een klein schoorsteentje er bij... de wieletjes er aan...

Ik zat te denken hoe ga ik nou die gezichtjes maken!?
Eerst wilde ik ze er op gaan schilderen, maar toen ging ineens mijn lampje branden, en bedacht dat mijn zoontje nog een stempelzetje heeft van Thomas de trein...

Heb dus kleine grijze balletjes van fondant gemaakt en die heb ik alleen in het 'gezicht gedeelte' van de stempel gedrukt van Thomas... en zo kwamen de gezichtjes er op... Scheelde mij weer een uur schilderen en het resultaat is ook 10 x leuker!

De kindjes waren helemaal happy en vonden het super leuk!
Kreeg meteen de leidsters en een aantal moeders op m'n dak! haha

9

Wauw! Dat noem ik niet simpel. Wat een werk.
Heel leuk bedacht. :thumb:  :thumb:  :thumb:

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

10

wat super ! En duidelijk je how to beschreven, ook erg slim om een stempel te gebruiken ! Wie weet mag ik die ooit ook eens maken voor iemand, want mijn eigen kinderen houden daar helaas niet meer van...

11

Erg leuk!

Neem een kijkje op mijn blog!
http://dedoelekes.blogspot.com/

12

Super leuk en origineel!!  :thumb:

Groetjes Manon

13

Bedankt voor je howto. Ik ga  het binnenkort eens proberen voor mijn zoon.

14

Superleuke pops! en duidelijke howto! Weet je misschien nog waar je die stempels vandaan had? O-)  O-)

15

Bakelover schreef:

Superleuke pops! en duidelijke howto! Weet je misschien nog waar je die stempels vandaan had? O-)  O-)

Ze zitten in zo'n goedoop knutsel doosje van Thomas de trein... geloof dat ze die toen bij de Kruidvat hadden... Maar ik heb er nog wel een aantal...mijn zoontje heeft de set een aantal keren kado gekregen met zijn verjaardag/sinterklaas/kerst en nooit gebruikt, dat stempelen geeft een enorme troep als je die kleintjes er mee laat spelen...dus heb ze mooi in het doosje laten zitten ;)

:thumb: Wat zien ze er ontzettend gaaf uit, helemaal niet simpel :nooo !

en als je nog een stempelsetje overhebt? graag!

I never met a calorie I didn't like....

17

taartenprinsesje schreef:

:thumb: Wat zien ze er ontzettend gaaf uit, helemaal niet simpel :nooo !

en als je nog een stempelsetje overhebt? graag!

No problem.......

Zien er geweldig leuk uit!!

19

Ik vindt je cakepops echt té mooi!!!!
ben aan het rondneuzen voor mijn zoon die 3 wordt en natuurlijk een leuke originele tractatie kan niet ontbreken.
Dus misschien ga ik deze wel gebruiken mag dat? (beter goed gejat...)
Ik lees dat je meerdere stempelsetjes hebt..... durf het bijna niet te vragen maar.... kan ik er eentje van je kopen?
en hoe heb je ze vastgemaakt op de cakepop?

20

tr schreef:

Ik vindt je cakepops echt té mooi!!!!
ben aan het rondneuzen voor mijn zoon die 3 wordt en natuurlijk een leuke originele tractatie kan niet ontbreken.
Dus misschien ga ik deze wel gebruiken mag dat? (beter goed gejat...)
Ik lees dat je meerdere stempelsetjes hebt..... durf het bijna niet te vragen maar.... kan ik er eentje van je kopen?
en hoe heb je ze vastgemaakt op de cakepop?

Ooh tuurijk mag dat! Graag zelfs! :p
De kindjes op het KDV vonden ze helemaal geweldig!

Ik heb de thomasjes met decorating icing van Wilton vast geplakt...

Ik wilde eerst nog een spoortlijntje en gras, bloemmetjes er bij maken, maar ik zat echt in tijdnood, daarom maare deze simpele uitvoering... maar was toch geslaagd!

Ik heb je een mailtje gestuurd.... ik ben benieuwd naar jou versie! Wel een foto plaatsen he, als ze af zijn!