1

Onderwerp: wil ander (onbeperkt) website

ik heb nu blogger, maar zit nu al aan mijn limiet van foto's en moet dus per maand gaan betalen via creditcard, die ik niet eens heb.
dus ben op zoek naar iets vergelijkbaars:
dit is mijn blog: www.cupcakesenzo.blogspot.com
ik wil gewoon voor een jaar betalen en het bewerken en opzetten van de site moet wel gewoon begrijpbaar zijn.
heeft iemand een tip voor me, link naar site of wat dan ook om ideeen op te doen.
iets betaalbaars dan wel. maar waar je onbeperkt (en ook echt onbeperkt) pagina's kunt maken en foto's kunt uploaden

alvast bedankt

2

Re: wil ander (onbeperkt) website

Wix.com is wel fijn vind ik, maar dan heb je wel een Creditcard of Paypal nodig :Y   

En het is wel handig als je Engels kunt!

I Heart Cake

kan wel engels dus moet lukken, ziet er leuk uit maar kan nergens de prijzen vinden, want gratis site is natuurlijk niet onbeperkt. weet jij waar de prijzen staan?

4

Www.come2me.nl kan je gratis een site bouwen en je foto's plaats je in mijnalbum.nl zo ben ik ook begonnen en het is nederlands en kost niks tenzij je meer dan zoveel pagin's wil

heb je toevallig een voorbeeld van je site?
en mijn album.nl is dat onbeperkt?

6

helaas is mijn oude site al verwijdert. ik heb zelf nu een eigen site gemaakt enricosbakkerij.nl

en met mijn album heb je 1 gb aan geheugen voor je foto's maar picasa kan ook

heb nu picassa maar zit al aan limiet vandaar dat ik op zoek ben!! :(

8

kimvanderloop schreef:

kan wel engels dus moet lukken, ziet er leuk uit maar kan nergens de prijzen vinden, want gratis site is natuurlijk niet onbeperkt. weet jij waar de prijzen staan?

Hier heb je een overzicht:

https://premium.wix.com/wix/api/package … a1e2d33290

I Heart Cake