Re: "Under the sea"
Ik vind ze gewéldig! Hoe fantastisch moeten die anderen dan wel niet zijn 
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » "Under the sea"
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind ze gewéldig! Hoe fantastisch moeten die anderen dan wel niet zijn 
Mag ik ze ook opslaan ze zijn fantastisch mooi, jammer dat je niet gewonnen hebt voor mij ben je zeker de winnaar zo moooooi
Mag ik ze ook opslaan ze zijn fantastisch mooi, jammer dat je niet gewonnen hebt voor mij ben je zeker de winnaar zo moooooi
ja, je wel....
bedankt 
Wat een schatjes zeg, die zijn allemaal zoooooo leuk 
super tof
marcelis10 schreef:Ik wil de winnende cupcakes dan wel eens zien! Ik vind ze erg mooi en inderdaad erg mooi gepresenteerd.
Groetjes Monique
De eerste winnaar heeft gepresenteerd alleen een cupcake met een Hawaiiaanse meisje, 4 of 5 surfplanken, een schriftelijke, enz., ingesloten in een fles. Voor mij is dit prima.
![]()
De tweede heeft twee voetbal cupcakes, was het interessant het interieur, gemaakt van drie verschillende kleuren, en over het gras en een voetbalschoen.
De andere cupcakes was eenvoudig en niets bijzonders!
Ik ben nog steeds wachten op de foto's!
![]()
Mijn bedoeling was niet om controverse te creëren, maar gewoon om te weten of mijn werk goed gedaan werd en geef anderen een idee om andere prachtige meesterwerken te creëren.
bedankt
Ik vind deze cupcakes super! Echt prachtig gemaakt!
De winnaar heeft inderdaad een Hawaiian Cupcake gemaakt, maar niet met een aantal surfplanken hoor, maar eentje....
de rest waren grote palmbladen en een kenteken plaat van Hawaii.... 
Sweet Island schreef:marcelis10 schreef:Ik wil de winnende cupcakes dan wel eens zien! Ik vind ze erg mooi en inderdaad erg mooi gepresenteerd.
Groetjes Monique
De eerste winnaar heeft gepresenteerd alleen een cupcake met een Hawaiiaanse meisje, 4 of 5 surfplanken, een schriftelijke, enz., ingesloten in een fles. Voor mij is dit prima.
![]()
De tweede heeft twee voetbal cupcakes, was het interessant het interieur, gemaakt van drie verschillende kleuren, en over het gras en een voetbalschoen.
De andere cupcakes was eenvoudig en niets bijzonders!
Ik ben nog steeds wachten op de foto's!
![]()
Mijn bedoeling was niet om controverse te creëren, maar gewoon om te weten of mijn werk goed gedaan werd en geef anderen een idee om andere prachtige meesterwerken te creëren.
bedankt
Ik vind deze cupcakes super! Echt prachtig gemaakt!
De winnaar heeft inderdaad een Hawaiian Cupcake gemaakt, maar niet met een aantal surfplanken hoor, maar eentje....
de rest waren grote palmbladen en een kenteken plaat van Hawaii....
sorry...voor de fout!!!
Was een spannende wedstrijd..tot de volgende keer 
Wat leuk en origineel!!
Nog nooit zoiets op dit forum tegengekomen!! echt supermooii!!
Prachtig!
bedankt allemaall...
jullie zijn super aardig 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » "Under the sea"