1

Onderwerp: Mijn vernieuwde website

Mijn website heeft afgelopen weken een metamorfose gehad. Zo zijn de fotoalbums overzichtelijker geworden en de tekst nog meer leesbaar gemaakt.
Ik ben zelf erg trots op de site. Mijn man heeft hem helemaal in elkaar gezet.

Kijken jullie ook even op mijn site?

www.ZoeteParels.com

2

Re: Mijn vernieuwde website

Mooie en overzichtelijke website, daar mag je met recht trots op zijn!

3

J-nineson schreef:

Mooie en overzichtelijke website, daar mag je met recht trots op zijn!

Een nogal late reactie van mij. Bedankt voor je compliment! Ik ben ook erg blij met mijn site.

4

Mooi hoor. Ik zie op je site geen KVK nummer staan. Heb je die wel?
Ik ben nl ook bezig met een site en ik weet niet precies wat je wel en niet mag vermelden als je geen KVK nummer hebt. Heb jij je er toevallig in verdiept?

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

5

Mijn kvk-nr staat zeker wel op mijn website genoemd. Dat ben je ook verplicht. Ik heb alles goed uitgezocht wat wel en niet mag en moet. Volgens mij heb ik jouw website al online gezien. Klopt dat? Leuk dat je ook met een eigen site bezig bent. De KvK kan je alles vertellen over de regels ed.

Dolfijn schreef:

Ik ben nl ook bezig met een site en ik weet niet precies wat je wel en niet mag vermelden als je geen KVK nummer hebt. Heb jij je er toevallig in verdiept?

Gr. Dolfijn

6

zoeteparels schreef:

Mijn kvk-nr staat zeker wel op mijn website genoemd. Dat ben je ook verplicht. Ik heb alles goed uitgezocht wat wel en niet mag en moet. Volgens mij heb ik jouw website al online gezien. Klopt dat? Leuk dat je ook met een eigen site bezig bent. De KvK kan je alles vertellen over de regels ed.

Dolfijn schreef:

Gr. Dolfijn

Ok, ik heb hem inderdaad op je bestelformulier gevonden. Dacht zelf namelijk dat ie op elke pagina te vinden moet zijn.
Zal me eens in de site van KVK gaan verdiepen.

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

7

De website is handig van de KvK, maar een vrijblijvend gesprek is (naar mijn inziens) veel nuttiger. Je kunt vragen stellen en krijgt nog meer info. Zo leggen ze ook goed uit welke kosten er behalve KvK nog meer bij komen. Daar wil je echt een maand na inschrijving niet pas achterkomen. Er komt zoveel meer bij kijken als je een echt bedrijf wilt starten. Laat je goed informeren! Dan maak je al gelijk een goede start.

Dolfijn schreef:
zoeteparels schreef:

Dolfijn schreef:

Gr. Dolfijn

Ok, ik heb hem inderdaad op je bestelformulier gevonden. Dacht zelf namelijk dat ie op elke pagina te vinden moet zijn.
Zal me eens in de site van KVK gaan verdiepen.

Gr. Dolfijn

8

Ziet er goed uit! Mooie, frisse kleuren en inderdaad overzichtelijk :thumb:

I Heart Cake

9

De link werkt niet meer?

pluk de dag!

10

israa schreef: