Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » allereerste puzzel... zonder taartje...
Pagina's 1
Wat zonde
dat hij niet eindigd op een taart, want hij is erg schattig.
Wat zonde
ThanQ! Ja... baal dr ook van... In t vervolg maar braaf afwachten tot dr ook n gelegenheid is om n taart te bakken...
Suzan1970 schreef:Wat zonde
ThanQ! Ja... baal dr ook van... In t vervolg maar braaf afwachten tot dr ook n gelegenheid is om n taart te bakken...
Maar je weet dat het kan en dat is ook wat waard, mijn collega's willen altijd wel proefkonijn zijn, dus als ik echt een keer iets wil proberen en het niet alleen op wil eten maken zij daar dankbaar gebruik van
.
Little Miss Viv schreef:Suzan1970 schreef:Wat zonde
Maar je weet dat het kan en dat is ook wat waard, mijn collega's willen altijd wel proefkonijn zijn, dus als ik echt een keer iets wil proberen en het niet alleen op wil eten maken zij daar dankbaar gebruik van
.
Ja precies, t was ook meer n uitprobeerdingetje...
Jij boft maar met je collega's... en zij met jou!
Had em ook nog wel kunnen weggeven, maar t plaatje is dus behoorlijk uitgedroogd en niet zo heel mooi meer...
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » allereerste puzzel... zonder taartje...