Onderwerp: dummy zonder onderplateau
weet iemand een andere oplossing om een dummy te bekleden en smootheren zonder onderplateau of lukt het smootheren dan niet? en hoe doe je dat dan met een stapeldummy?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » dummy zonder onderplateau
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
weet iemand een andere oplossing om een dummy te bekleden en smootheren zonder onderplateau of lukt het smootheren dan niet? en hoe doe je dat dan met een stapeldummy?
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'onderplateau'. Bedoel je zo'n draaiplateau? Je kunt best een dummy (of taart) bekleden en smootheren op een werkblad hoor, het is alleen een stuk makkelijker als je een draaiplateau hebt.
nee ik bedoel niet zo'n draaiplateau,meestal maak je hem vast met een spijkertje aan zo'n onderplaat omdat je bijna niet kan smootheren omdat de dummy veel te licht is en je geen kracht kan zetten.
Ah dat bedoel je. Ik had er nog nooit van gehoord, ik vind het eerlijk gezegd ook helemaal niet nodig. Als je je lap wat groter rolt en na het bekleden eerst het overschot nog niet wegsnijdt, dan houdt het overschot de dummie op zijn plek. Nu kun je smootheren en als je klaar bent pas het overschot wegsnijden
Ah dat bedoel je. Ik had er nog nooit van gehoord, ik vind het eerlijk gezegd ook helemaal niet nodig. Als je je lap wat groter rolt en na het bekleden eerst het overschot nog niet wegsnijdt, dan houdt het overschot de dummie op zijn plek. Nu kun je smootheren en als je klaar bent pas het overschot wegsnijden
okè,dat ga ik proberen,dank je wel
Ik hou infeite mijn taart (of dummie in dit geval dan) met 1 smoother tegen en met de andere smoother doe ik het smootheren dus.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » dummy zonder onderplateau