1

Onderwerp: Lace weddingcake

De maandag na de beurs ben ik direct aan de slag gegaan met mn nieuwe lacemould. Ik had nog wat dagen vrij na de beurs, dus ik had alle tijd!
Maandag had ik 's middags de lace op de 3 dummies zitten en ze al gestapeld.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GLDYXHU7.jpg

Daarna wist ik het even niet zo goed. Ik heb van alles gemaakt, maar toch zei mijn gevoel dat er bloemen op moeten... nou ben ik helemaal niet van de bloemen, maar toch weer een poging gewaagd aan het maken van rozen. Tot mijn eigen verbazing nog gelukt ook!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OWYY4NR6.jpg

I love instagram :)

Voor diegenen die de mal niet hebben gekocht op de beurs, de mallen zijn nog nergens te koop. Vandaag gaat Karen de mallen weer maken, dus ze zullen hier binnenkort vast in de winkel liggen :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

2

Re: Lace weddingcake

Ziet er echt super uit!  :thumb:

3

Erg mooi!!

4

Schitterende mal, maar ook complimentje voor je rozen!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

5

Heel erg mooi!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

6

errug mooi!! en instagram is zeker leuk :lol:

7

oh wauw, mooie taart en die rozen echt net echt super mooi!

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

8

prachtig!

Ik zag hem net voor het eerst op CC, dacht al hem hier te kunnen vinden. Ik vind de lace echt heel mooi en met de bloemen erbij en de strakke taart een prachtig geheel!

10

Gaaf! Die mold wil ik ook! Waar kan ik hem krijgen als ze klaar zijn?

Enthousiaste groet, Maxime

11

Wauw ziet er erg gaaf uit! En die rozen zijn werkelijk prachtig.

12

schitterend is die , ook zonder de bloemen vond ik hem bij jou al mooi, maar met die bloemen is hij helemaal top!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

13

Supermooi !

Groetjes, Conny

14

Woooh, wauwie!!! Mooi zeg!!!

15

Wauw, Tirza!!!! Wat staat die mold prachtig. Die wil ik ook hebbuh-hebbuh-hebbuh. En voor iemand die zelf niet van bloemen houdt, maak je wel heel erg mooie, net echte rozen. :thumb:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

16

Dank jullie wel voor de complimenten! :)

Tari schreef:

Gaaf! Die mold wil ik ook! Waar kan ik hem krijgen als ze klaar zijn?

Ik weet dat Cakesbybien hem sowieso gaat verkopen, en vast nog vele andere shops, maar wanneer precies dat weet ik niet. Ze zijn ze deze week aan het maken, dus wanneer ze hem gaan versturen naar de verschillende shops, geen idee. Ik denk dat het goed is om haar facebook in de gaten te houden :Y

groetjes Tirza     

17

e.b.m. schreef:

Wauw, Tirza!!!! Wat staat die mold prachtig. Die wil ik ook hebbuh-hebbuh-hebbuh. En voor iemand die zelf niet van bloemen houdt, maak je wel heel erg mooie, net echte rozen. :thumb:

:o dank je  :)

groetjes Tirza     

18

Mooi! :thumb: Met die rozen erbij .....wow!

19

Wauw Tirs, schitterend! Het is niet mijn ding, maar deze is dan toch weer erg mooi. Chic en stijlvol.
En die rozen, net echt! Zo zien de mijne er in mijn hoofd ook altijd uit voor ik ze gemaakt hebt. Daarna niet meer. :lol:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

20

Wat een prachtige taart, super gemaakt en de foto's zijn ook helemaal geweldig. En de rozen maken het helemaal af, en de rozen zijn ook goed gelukt.

21

Pooh schreef:

Wauw Tirs, schitterend! Het is niet mijn ding, maar deze is dan toch weer erg mooi. Chic en stijlvol.
En die rozen, net echt! Zo zien de mijne er in mijn hoofd ook altijd uit voor ik ze gemaakt hebt. Daarna niet meer. :lol:

wahahaha pooh! zo ging het bij mij ook eerst!  :lol:

groetjes Tirza     

22

Echt prachtig!!!! Ben jaloers op je rozen  :rolleyes:

23

Prachtig! En die bloemen maken het toch wel af hoor... :thumb:

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

24

op Karen facebook staat sinds net, dat hij vanaf vandaag te bestellen is, dat ze nog niet heel veel voorraad hebben, maar dat het mogelijk is dat ie volgende week in de winkels ligt. :)

groetjes Tirza     

25

Supermooi!! :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi