1

Onderwerp: Bruidstaart 150 personen - Rozen, calla's en bloesem.

Volgens mij was dit mijn eerste echt gróte bruidsopdracht. Vond het geweldig om te maken (al heb ik er door mijn zwangerschap wel de nodige nachtmerries over gehad, man..wat kun je heftig dromen als zwangere!).
Bruidspaar was razend enthousiast en ik krijg een daverend applaus van alle feestgasten bij het naar binnen brengen van de taarten, mooiere complimenten kun je niet krijgen!
Hoop dat jullie het ook wat vinden :)
Alles is overigens gevuld met 2 lagen witte chocoladecrème met daarop verse frambozen en 2 lagen cream cheese.

Gebroken witte taart, met glanzend fondantlint en glanzende bloemen.
http://www.cupcake-lien.nl/wp-content/gallery/taarten/41-huwelijk-lennart-en-priscilla.jpg

Beetje dichterbij.
http://www.cupcake-lien.nl/wp-content/gallery/taarten/43-gebroken-wit-met-bloemen.jpg

Dan nog losse taarten, met enkel namen en datum. Ook weer gebroken wit, glanzend lint en glanzende letters/cijfers.
http://www.cupcake-lien.nl/wp-content/gallery/taarten/46-lennart-en-priscilla-2-juni-2012.jpg

En het geheel (niet zo'n geweldige foto, maar om een idee te krijgen..)
http://www.cupcake-lien.nl/wp-content/gallery/taarten/45-met-aansnijdtaarten.jpg

Bedankt weer!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

2

Re: Bruidstaart 150 personen - Rozen, calla's en bloesem.

Wat veel bloemen! En wat zijn ze mooi! Echt  :thumb:

Groetjes Anne
~ Neem je dromen mee de dag in ~

3

Prachtig! En wat een mooie kleur.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

Het verbaast me, dat hier zo weinig reacties op zijn? Het ziet er super uit, hoor. Wat leuk, dat je daverend applaus kreeg, dat mag ook wel. Ik vind de rozen heel erg mooi. De calla's vind ik iets te grof en niet zo mooi van vorm, maar dat zal de bruiloftsgasten zeker niet hebben opgemerkt. Die zien de prachtige taarten waar je trots op mag zijn.

Groet, Jolanda

5

erg mooie taarten en rozen. de lelie's vind ik ook iets minder. volgens mij moet dat een soort schenktuitjevorm zijn met een punt?

6

Ik vind hem ook prachtig, je rozen zijn erg mooi. Alles strak en netjes afgewerkt. Maar inderdaad de calla's vind ik niet zo mooi qua vorm en maat. Overall: schitterende taart!

7

Mooi zeg! :thumb:

8

Hele mooie bloemen zeg!

9

ik vind hem prachtig!

10

Super, heel mooi :Y

11

Mooi gemaakt! knap hoor!

(idd vind ik persoonlijk de calla's ook niet perfect, maar die andere bloemen maken dat wel weer goed ;) )

12

Gewoon prachtig! De kleuren vind ik super!
Knap werk hoor!

13

Prachtige taart zeg en wat superleuk dat je zo'n applaus kreeg bij het binnenbrengen van de taarten, dat lijkt me zo geweldig !

Groetjes, Conny

14

Bedankt voor jullie eerlijke reacties :)

Ik was ook helemaal niet zo tevreden over de calla's...Erg stom, maar ik was er compleet van overtuigd dat ik de juiste uitstekers had. Totdat ik aan de bloemen begon en ik deze dus niet had! Daarbij ook geen mal om ze op te laten drogen, dus zelf nog kokers moeten draaien en met een hartjesuitsteker de bloem gemaakt.
Tsja..je moet wat. Wilde ze er eerst ook niet tussen doen, maar het was bruidspaars wens...

15

Mooi gedaan! En wat leuk dat je applaus kreeg  :thumb:

16

Liene schreef:

Bedankt voor jullie eerlijke reacties :)

Ik was ook helemaal niet zo tevreden over de calla's...Erg stom, maar ik was er compleet van overtuigd dat ik de juiste uitstekers had. Totdat ik aan de bloemen begon en ik deze dus niet had! Daarbij ook geen mal om ze op te laten drogen, dus zelf nog kokers moeten draaien en met een hartjesuitsteker de bloem gemaakt.
Tsja..je moet wat. Wilde ze er eerst ook niet tussen doen, maar het was bruidspaars wens...

Aaah, nu zie ik het, de calla uitsteker is ook hartvormig, alleen heb je hem zeg maar aan de verkeerde kant dichtgedraaid. Dus van de punt de dichte punt gemaakt, inplaats van van de punt de openkant en de twee ronde kanten over elkaar gevouwen. ach, de taart blijft een plaatje!

17

Echt heel mooi!!  :thumb:
Harstikke leuk dat je bij binnenkomst een applaus kreeg  :)

18

Prachtige taart, leuk als mensen zo enthousiast reageren........ :)

19

Beste Liene, prachtige taart (veel ook!) !
Inderdaad lijkt wel wat op mijn bruidstaart van de week  ;)
Ook qua smaken, mmm! Groetjes Barbara

20

Heeeellll mooi!!  :Y  Vraagje: waarmee heb je de "&" gemaakt?! Ik vind het er prachtig uitzien!

Groetekes Indira

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!

21

@Kez: Ow...echt waar? Heb ik het gewoon verkeerd omgedaan? Wat ongelooflijk stom, haha! Nja..laten we het maar op de zwangerschapslogica houden  ;) . Het zal me in ieder geval niet nog eens gebeuren!

@Indira: Ik heb &-teken zelf getekend. Dit was het teken wat op de trouwkaart van het bruidspaar stond. Dus vergroot uitgetekend en dan uit het (verstevigde) fondant gesneden.

22

leuk