Onderwerp: mijn kettingtaartje werd een stapeltaartje
kettingtaartje 149. voor Linda. voor mij is glitter en glamour alles wat glimt en blingt. en omdat jullie mijn zwart, en zilver wel eens zat zijn ging ik nu maar eens voor goud
toen ik op de beurs de nieuwe lacemold zag van Karen Davies wist ik dus ook gelijk dat ik die wilde gebruiken. ik heb er een stapeltje van gemaakt omdat ik dat nu eenmaal leuker vind om te maken
maar ik heb daarom wel een kleinere maat aangehouden (15+10cm) anders moet ze zo veel taart eten
hij is gevuld met bokkepootjes creme, chocoganache en kersenvlaaivulling.
we hebben een taartenruil gedaan en die foto plaatst zij strakjes zelf, maar die was wel heeeeeeeeeel erg leuk en heeeeeeeeeel erg lekker. ik ben er heel erg blij mee en ik denk dat de kids daar ook lekker van gaan smullen.
.
de kant was in het echt wel iets beter te zien als op de foto, maar na wat tips van tirza en andere dust heb ik net een test gedaan en gaat het hopenlijk om mijn volgende taart (de verjaardag van mijn bijna 100 jarige oma Kant, ja zo heet ze echt)nog mooier worden
Oma Kant krijgt dus een kanten taart voor haar verjaardag
of ze nu wil of niet whahahaha owja en ook met goud, want dat draagt zij altijd. en ik weet het al het is iets anders dan jullie van mij gewend zijn, het is ook nooit goed he;) of het is te vaak zwart wit en zilver, en als ik eens wat anders doe dan is het weer niet ikke..... pffffff 
hier een detail afdruk na de test van verschillende manieren van gebruik van de mold en de verschillende dusts, nu ben ik nog meer tevreden in ieder geval 

gemist,maar toen was ik dus met vakantie.