1

Onderwerp: fondant decoraties

hoi hoi

ik moet voor volgende week vrijdag een 2 lagen taart maken voor een verjaardag en het thema is tinkerbell nu heb ik al aardig in mijn hoofd hoe ik het allemaal wil hebben op de taart maar er komen nogal wat bloemen op en mijn vraag is kan ik dit al een week van te voren maken alle decoraties en hoe moet ik dit bewaren wil alle decoraties van fondant maken

groetjes Danielle

2

Re: fondant decoraties

ja hoor, dat kan prima

Zorg alleen dat je je decoraties goed afdekt met huishoudfolie zodat ze niet keihard worden..
Als ze wel hard mogen (of moeten) worden dan niet luchtdicht inpakken

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

okee dank je wel maar ik hoef verder niet bang te zijn dat het gaat `smelten`als ik ze nu al ga maken

groetjes Danielle

4

zolang je er geen water op doet, zal het niet smelten  ;)

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

5

als je een taart maakt met dus bv bloemen of vlinders die eerst uitgehard zijn om in vorm te blijven, kan die dan in de koelkast zonder dat de bloemen enzo weer zacht worden?

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie