1

Onderwerp: Sweet sixteen, m'n meisje is groot!

Niet te geloven, maar ze is nu echt 16!  Ik vind dit zo'n leuke leeftijd, ze is van alles aan het ontdekken en wordt steeds volwassener, om vervolgens vreselijk irritant en eigenwijs te doen :lol:  hoort er allemaal bij!  Ze wilde een echte sweet sixteen-taart, maar dan wel een beetje stoer!
De bovenste is van piepschuim, kan ze nog even bewaren. De middelste is aardbeien room cake gevuld met citroencreme en frambozenjam, en de onderste is citroen-mascarpone cake, gevuld met sinaasappelcreme. En Lemon curd!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DWTJ7MRE-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UOXVBRWJ-D.jpg

Groetjes!

2

Re: Sweet sixteen, m'n meisje is groot!

Lief!

Groetekes Indira

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!

3

Oooh die is vast in de smaak gevallen!! Leuk én stoer!!

Enne gefeliciteerd met je grote meisje.  :Y

Die van mij -gelukkig- nog maar 8, maar inderdaad: de tijd vliegt!  Het lijkt nog maar pas geleden dat ze voor het eerst mee naar school ging :shh:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

gefeliceteerd.. :)

en mooie taart! :Y

5

Leuk gedaan  :thumb:

Super. Stoer en ondanks het roze is de taart toch wel heel cool, ik zou er  heel blij mee zijn voor mijn 16e verjaardag!!!

7

Dank jullie wel! :)  ze was er helemaal blij mee! Het gaat zo hard, groot worden. Vandaag gaat ze af rijden voor haar brommerexamen....*slik* .....

8

samroos schreef:

Dank jullie wel! :)  ze was er helemaal blij mee! Het gaat zo hard, groot worden. Vandaag gaat ze af rijden voor haar brommerexamen....*slik* .....

OEF!! Dat is ook weer zo'n enorm 'loslaatmoment' hè?  :/

Is ze geslaagd?

9

Hij is leuk!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

10

Sonj@ schreef:
samroos schreef:

OEF!! Dat is ook weer zo'n enorm 'loslaatmoment' hè?  :/

Is ze geslaagd?

Ja ze is geslaagd! Echt goed van haar!  Ja, dit zijn van die dingen die best eng zijn, gelukkig gaat ze op een 25-km scooter rijden, waar ze zelf heel hard voor gewerkt heeft, dus ik hoop dat ze er heel voorzichtig mee is!

11

:thumb:  :thumb:
Klinkt als een heeeeeel verstandige 16-jarige, dus gaat vast helemaal goedkomen  :Y

12

:Y  ja komt vast helemaal goed!