Onderwerp: Lange vingers en muisjes
Ik mag een babyshower taart maken. Dat is voor de babyshower van een docente met onze klas. Nu wil ik een klein taartje maken voor haar om mee naar huis te nemen (en dus ook aan haar man te showen en lekker met d'r man te delen).
Ik vroeg me af of een 7.5 cm te weinig is om met 2 personen op te eten? Of is dat juist goed, dat je allebei een stukje hebt en meer niet Het gaat puur om het idee dat ze ook iets heeft om thuis met haar man te delen, ze hoeft er geen drie maanden zwangerschap van te voeden
Maar die vraag past natuurlijk niet in bekleden, ik smokkel hem alleen even mee!
De echte vraag: ik wil graag zo'n taart met lange vingers aan de zijkant en gemixte blauwe en roze muisjes bovenop. En zo'n lief lintje eromheen. Er zit hier op Alexandrium een naaiwinkeltje, kan ik daar gewoon lint kopen?
Welke kleur zouden jullie doen voor een nog onbekend geslacht?
Moet ik dat lint vastplakken of kan ik het gewoon om de lange vingers heen binnen en een strikje erin? Hoe kan ik het vastplakken indien nodig?
Hoe plak ik de lange vingers en muisjes, gewoon afsmeren met botercreme en daarop/tegenaan? Eerst laten opstijven in de koelkast of dat niet?
Is één pak lange vingers genoeg voor zo'n klein taartje?
Zo. Dat waren een berg vragen, sorry
En ik twijfel nu een beetje waar die hoort, maar ik hoop dat dit goed is... Het is decoreren, maar tegelijk bekleden. Denk ik. Haha!
Marieke