Onderwerp: Voor de 11e keer (het zottengetal!!) GOUD........
.....en het voelt nog nèt zo lekker als de eerste keer.......!!
Ik heb genoten van alle gissingen over welke topper van mijn hand was! Heel vaak hadden jullie het mis, maar gelukkig soms ook wel goed...... De meesten zochten het in het kleine, maar voor degene die mijn laatste wedstrijdstuk (van Het Mega Taartenfestijn) hadden gezien, was de keuze niet zo moeilijk.....
Ik kreeg de smaak van het "grotere" (hihi) modelleren te pakken en vond het enig om deze circusmadame te maken!
Jammer genoeg nog geen foto's (ik wacht nog op toestemming om de foto's die anderen hebben gemaakt te mogen publiceren) dus ik hoop deze snel te kunnen plaatsen. Of misschien heeft één van jullie een mooie foto?? (Mag ik die dan ook gebruiken voor mijn website etc.??)
O ja, het belangrijkste zou ik bijna vergeten....!!
Ik wil heel graag iedereen hartelijk bedanken voor alle felicitaties (zowel in persoon als op facebook). Dankzij jullie zit ik nog steeds "na te glimmen".......en zonder jullie support zou het niet zo leuk zijn!!!
xxx.
Gejat en geplaatst door Pooh:

Als je aanbod nog steeds staat dan houd ik me nog steeds aanbevolen voor de 3D taarten ala Karen Portaleo, die kunnen we dan best een keer gaan uitproberen denk ik