Re: Ik ook weer eens een post! (13 stuks)
die kliko! fantastisch
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik ook weer eens een post! (13 stuks)
die kliko! fantastisch
Wauwie wat een onwijs mooie taarten!!!!!!
Hier ben ik zo jaloers op!
Wauw wat een parade stuk voor stuk plaatjes , echt de ene al mooier dan de ander.
Super , super , super

Super om naar je parade te kijken.
Mooie taarten, mag ik vragen waar je mee afsmeerd? Je taarten zijn zo strak dat het wel dummies lijken..
Wow..wat een geweldige taarten! Ik vind ze echt stuk voor stuk prachtig!
Allemensen, wat een enorme parade!!! Je orka vind ik leuk!!
Je vuilnismannetje is super...grappig met die vuilniszakken..en je zeetaart met de vuurtoren is ook geweldig!!

super! stuk voor stuk!
Wat een prachtige parade!!!
Wat een mooie parade
Ik vind je vuilnistaart erg leuk 
Wauww!!! Wat een mooie taarten!! superfantasticogeweldig!!!! 
Oh geweldig zeg!!!
Vooral die D.V.S taart
(speel ook in een korps dus ken ze)
Wat een schitterende taarten allemaal!
Wat ben je veelzijdig, want ze zijn allemaal top!
Zien we elkaar weer bij T&T's? Lijkt me leuk!
stuk voor stuk, prachtige taarten!!!

Jeetje, wat veel maar er mooi en strak zoals altijd!
Stuk voor stuk geweldige taarten, strak, mooi van kleur, leuke details 
Wat een supermooie parade!!! 
Supermooi! Allemaal, stuk voor stuk!!!
Waanzinnig mooie parade!
Wat een indrukwekkende parade, de één nog mooier dan de andere! Prachtig hoe alle taarten tot in detail kloppen!
Ik heb het op hyves ook al eens gezegd: GE-WEL-DI-GE taarten!! Je hebt een heel eigen stijl, en ze zijn allemaal zoooo strak, top
!!!!
Wow!!!! Allemaal heel erg bedankt voor de super leuke reacties
@Annekehil - Je hebt gelijk
. Ik heb het de afgelopen maanden verschrikkelijk druk gehad met van alles dus ik was al blij als ik af en toe even de tijd had om bij anderen te kijken en te reageren. Nu komt er een ietwat rustigere tijd voor me aan dus zal ik weer wat vaker op het forum te vinden zijn
*Het kant heb ik bij de stoffenwinkel in ons dorp gekocht. Het is niet helemaal wit, maar een beetje créme. Als je het nergens kan vinden wil ik wel even kijken of ze het nog verkopen? Het is al een poosje terug dus ik heb geen idee. Kan ik het altijd even naar je toe sturen. Geen punt. Ik hoor het wel.
@Megan en Vanassa1982 - Dat is de letterplaat van CelCakes.
@Schorpioentje - Ga je gang
@TaartvanJolanda - 1:1 Botercréme. En dan minimaal 2 uurtjes laten opharden in de koelkast.
@Yvett -
@TomPoes - Jaja, ik ben ook weer van de partij. Leuk dat je er ook weer bent. Gezellie
Tot oktober dan maar!
Prachtige parade van geweldige taarten!! 
Ik heb geloof ik geen favoriet, vind ze allemaal bijzonder gedetailleerd en prachtig!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik ook weer eens een post! (13 stuks)