Onderwerp: Mijn allereerste 'echte' bruidstaart.. Erg bijzondere wensen..
Afgelopen zaterdag heb ik een bruidstaart mogen maken voor 80 personen. Het is allemaal heel snel gegaan, ik werd een week van tevoren benaderd door de chef kok van de locatie, of ik tijd had.
Eigenlijk niet, maar daar maken we gewoon tijd voor! (Super trouwlocatie met vooruitzicht op meer werk)
Toen ik de wensen door kreeg schrok ik wel even, vooral vanwege de korte tijd en de Pinksterdagen er tussen.. Maar uiteindelijk.. Ben ik mega tevreden. En nog belangrijker, het bruidspaar en de chef kok waren zo enthousiast! Waarschijnlijk krijg ik voor a.s. zaterdag weer een bruidstaart voor mijn kiezen voor dezelfde locatie
De taarten zijn gemaakt van:
Losse aansnijdtaart: Op basis van amandel poeder.
Stapel onderste: Op basis van kastanjemeel
Stapel bovenste 2: Op basis van boekweitmeel en biologisch dynamische tarwebloem.
De taarten zijn allen gevuld met sleedoornjam, gegarneerd met suikerbloemen geparfumeerd met rozenwater, Viooltjes, Atsina- & Limoen cress en saffraan papier.
Ik heb de taart op locatie opgebouwd en afgegarneerd ivm de verse bloemen en cress, dus was ook even puzzelen met hoe foto's te maken. Maar het is me redelijk gelukt
Ik hoop ook nog even op mooie foto's van de fotografe die aanwezig was.
Alvast bedankt voor het kijken en de reacties!
Grtz
Roos
[img]sjackie[/img]
http://www.facebook.com/pages/Oh-My-Cak … 4017378064

omschrijving van de 'eisen').