Onderwerp: Smurfen, communie, bruiloft, ministapelstjes..van alles wat!
Heb veel 'kleine' dingen gemaakt zie ik wel. Nog niet eerder tijd gehad om te plaatsen, dus nu maar even allemaal bij elkaar. Hopelijk vinden jullie het wat!
Smurfencupcakes voor Thijs, geweldig om te maken! Lekker priegelen, dat doe ik graag! Thijs wilde er niet aan beginnen eten, hoorde ik van zijn moeder. Vooruit, uiteindelijk heeft hij er dan toch maar 2 geproefd
.

Bruidscupcakes.
Communiecupcakes. Ze moesten passen bij de stof van de jurk, maar Indy haar wens was dat er ook wat cc bijzaten waaraan iedereen kon zien dat het om haar communie ging.
Dit is de stof (niet echt een standaard bloem dus..)
Dit heb ik erbij gemaakt.
Dan heb ik de dag voor moederdag kinderworkshops verzordg bij Life and Garden. Dit waren de voorbeeldjes (behalve die met de stropdas hoor!).
Proeverij voor bruidscupcakes. In elke cupcakes moest iets van limegroen terugkomen. Opdracht is binnen ook. 60 cupcakes, 150-200 minicupcakes en bovenaan de standaard zo'n Giant Cupcake. Nu al zin in!
Dan nog wat workshopvoorbeeldjes.
Ministapeltjes.

Boltaartje kinderfeestje Strikken en Rozen (met echt geweldige resultaten op het feestje!).
.
Zo, dat was het...hoop dat ik jullie niet verveeld/geirriteerd heb met al deze foto's! Bedankt in ieder geval voor het kijken.
én dochter - 21 januari 2014