Pucca schreef:Ik vind ze super goed gelukt! Mijn zoontje gaat volgende week trakteren en is ninjago fan dus ik ben heel erg benieuwd hoe je de cc gemaakt hebt. Voor dat blauwe zeg maar, heb je dat uit twee delen gemaakt en dan geplooid? En heb je de rest weggesneden? En de ogen, zijn die er met eetbare inkt opgetekend? Ik ben een beginner met fondant dus dat zie je wel aan mijn vragen denk ik
maar een heel klein mannetje zou hier zo blij van worden 
ik zat nog te denken om er foto's van te maken hoe ik het had gedaan maar ben het vergeten
ik weet niet hoeveel tijd je nog hebt maar ik wil dat morgen na me werk wel even voor je doen.
hier een korte uitleg:
-eerst de cupcakes afgesmeerd met creme
-dan van gele fondant of marsepein een strook gemaakt en oogjes op getekend met eetbare stift
-die strook in het midden op de cupcake geplakt
-dan voor elke cupcake 2 stroken in kleur dubbel gelegd, wel wat bol houden en dan boven de oogjes gedrappeerd.
- fondant dat er naast valt , heb ik weggesneden.
- dan voor elke cupcake een rondje gestoken van ik denk 5 cm doorsnede, dit rondje weer uitgerold tot een ovaal en dat weer gedrappeerd onder de oogjes.
ik hoop dat dit een beetje duidelijk is
maar als je wilt maak ik morgen avond wel even van alle stappen een foto!
is toch fijn als er meer kinderen kunnen genieten van de ninjago's
neem er wel je tijd voor want je bent er wel even een tijdje mee bezig
en probeer je fondant / marsepein zo dun mogelijk te rollen , door de plooien zit er al zoveel op dat het anders niet lekker is
succes
wil je meer van mijn creaties zien? neem dan eens een kijkje op facebook:
https://www.facebook.com/dezoetesensatie