Onderwerp: Corn sirup ???
Hoi iedereen
ik zag net een recept om zelf marshmallows te maken, en natuurlijk wil ik dat een keer proberen :$
Maar je hebt corn sirup nodig. Is dit het zelfde als glycerine ?
zo nee, waar is het dan verkrijgbaar ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Corn sirup ???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi iedereen
ik zag net een recept om zelf marshmallows te maken, en natuurlijk wil ik dat een keer proberen :$
Maar je hebt corn sirup nodig. Is dit het zelfde als glycerine ?
zo nee, waar is het dan verkrijgbaar ?
Corn syrup is niet hetzelfde als glycerine, ik zie het zo snel niet in de hebshop, maar volgens mij heb ik het wel een keer in een 'de leukste taarten winkel' zien staan...
Sommige Toko's verkopen wel corn syrup, meestal onder merknaam Karo. Ik heb ook nog een website gevonden die het verkoopt http://www.usfoodz.nl/karo-light-corn-syrup-473-ml
Corn syrup is eigenlijk gewoon glucosestroop die uit mais is gewonnen, je zou dus ook een glucosestroop kunnen gebruiken (sommige supermarkten hebben dat wel, vnm AH XL of Jumbo).
Je zou ook Lyles Golden Syrup kunnen gebruiken, (uit rietsuiker), maar deze is iets taaier.
Ook Ahornsiroop (maple syrup) is een goede vervanger, maar daarmee verander je wel ook echt de smaak...
Ik hoop dat je hiermee iets verder komt, succes!
Super bedankt ! ik ga is even bij grote supermarkten kijken en anders bestellen op usfoodz
Super bedankt ! ik ga is even bij grote supermarkten kijken en anders bestellen op usfoodz
Golden syrup vind je bij de jumbo, vlak bij de honing enzo geloof ik.
Oh dan is de jumbo nog makkelijker ! Is dit gewoon hetzelfde ?
Ik lees nu dat je het ook zelf kan maken. Met suiker en water en dat samen koken. Zou dit ook werken? Want bij USfoodz moet je minimaal 30 euro besteden. En om nu 30 euro aan corn syrup en allemaal soorten m en m's uit te geven is wel veel :$
Want ik las ergens dat die golden syrup niet hetzelfde is...
corn syrup is maisstroop en dat kan je in natuurwinkels kopen.
Bedankt ! we hebben er een paar in de buurt zitten dus ga is rondneuzen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Corn sirup ???