Onderwerp: babyshower taartje met bijpassende cupcakes

Voor en babyshower en taartje met bijpassende cupcakes, gevuld met aardbeienbavaroise, jam en slagroom. Met mn eerste echte boetseersel waar ik echt tevreden over bent...oefening baart kunst :Y . Enigste nadeel van het geheel is dat ik het onderbord niet met inpakpapier had moeten doen maar met marsepein. Het is nu gaan kreuken en een beetje vettig geworden. Maar dan weet ik dat voor de volgende keer weer ;) . Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QHE4PAAG.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-URF4TLJQ.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OU8ZH7TS.

2

Re: babyshower taartje met bijpassende cupcakes

mooi!

Anders je onderbord wel met papier bekleden maar daarover nog een laagje inpakfolie

3

wat een schatje,erg mooi gemaakt allemaal :Y

4

cute!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

Leuk! Vind de borsten er mooi hihi

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

6

Mooi!  :thumb:  en het boetseersel is goed gelukt, hoor!
Vandaag had ik ook een buik/borstentaart. Meestal bekleed ik de borsten apart maar dat had ik nu beter niet kunnen doen, kwam ik achter toen ik de borsten tegen de buik legde. Ik had de buik en borsten nl ook al bekleed met de jurk en hoefde alleen nog maar een riem eroverheen te leggen. Maar omdat de borsten dus al bekleed waren kreeg je zo'n gat, wat dus niet mooi is. Bij jou is het een mooier geheel en loopt mooi over  :Y Omdat dit mijn eerste buik/borstentaart is heb ik hier niet goed over nagedacht. Ach ja, hier leer ik weer van  ;)
En inderdaad.... over het inpakpapier nog de inpakfolie  :)

7

Mooi! En wat een lief beertje!

Wat ontzettend leuk en mooi gemaakt. Ik ben nog niet zolang bezig en kijk soms mn ogen uit...foto´s plaatsen van mn werk doe ik dus nog maar even niet  :o
Maar mn compimenten hoor!

9

Super mooi

dank jullie wel voor de reacties!! zal de volgende keer zeker even uitproberen met dat inpakfolie. Ik kijk nog steeds mn ogen uit hier op het forum hoor myranda, maar geloof me als je het echt leuk vind en blijft oefenen dan gaat het je steeds beter af. Ik ben zelf namelijk ook nog maar 9 maandjes bezig en als je mijn eerste taartje zag :grr: .

dank jullie wel voor de reacties!! zal de volgende keer zeker even uitproberen met dat inpakfolie. Ik kijk nog steeds mn ogen uit hier op het forum hoor myranda, maar geloof me als je het echt leuk vind en blijft oefenen dan gaat het je steeds beter af. Ik ben zelf namelijk ook nog maar 9 maandjes bezig en als je mijn eerste taartje zag :grr: .