Onderwerp: Het is het seizoen van....
trouwen en communie en dat is te merken
Voor afgelopen vrijdag een bruidstaart voor een superlief bruidspaar, een redelijk traditionele taart, ook wel eens leuk, dat had ik nog niet eerder gedaan. Op locatie waren ze ook heel aardig en alle complimenten van de chefkok (altijd leuk !) dus ik ging helemaal blij weer naar huis. Alleen jammer dat ik thuis nog geen foto's had gemaakt in de haast, dus deze foto moet ik nog even "netjes" maken 

De volgende dag kwam ik op facebook al een foto van het aansnijmoment tegen, dus gelijk ook even opgeslagen natuurlijk 

Voor zaterdag een topsy turvy communietaart. De klant wilde perse (aangevette) slagroom in 2 van de 3 taarten, brrr.. dat vond ik wel spannend, een creme voelt toch steviger in zo'n taart naar mijn idee. Ik ben zelf niet helemaal tevreden over de taart, maar de klant wel gelukkig.
En voor vandaag kwam de moeder van een klasgenootje van mijn oudste vorige week naar me toe; zij maakt zelf ook taarten maar door de drukte voor de communie had ze haar gezin moeten beloven dit keer niet zelf de taart te maken. Of ik..... euh ja, tuurlijk
(ik had toch nog niets te doen
). Uiteindelijk ben ik nog het meest blij met deze taart, typisch is dat toch 

En dan had ik nog 2 losse puzzelplaat-verjaardagstaarten maar die zal ik in de juiste rubriek zetten. Nu vandaag even geen taart, en morgen aan de voorbereidingen voor volgende weekend