Re: Het levensboek voor mijn nichtje die 16 werd!! Een megaproject!!
Wauw! Wat een geweldige taart!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het levensboek voor mijn nichtje die 16 werd!! Een megaproject!!
Wauw! Wat een geweldige taart!!!
Wat mooi,, Je boetseersels zijn allemaal stuk voor stuk een plaatje en in het totaal zien ze er helemaal geweldig uit.. Wou dat ik dat kon..
Ik heb hier gewoon geen woorden voor....wow zeg! Echt geweldig en zo origineel, top!
Dit vind ik echt het mooiste dat je ooit hebt gemaakt!! 40 uur werk, dat is een complete werkweek!!!!
Super super gaaf!
....................................................................sprakeloos
Wat een mega vette super mooie emo...ect ect ect taart
Leonie, wat vond je nichtje er zelf van?
OOh hemel, ik hoop dat dit boek nooit sluit
Wat een kunstwerk, G-E-W-E-L-D-I-G
Heel mooi gedaan hoor. Snap dat je er heel wat uurtjes in hebt zitten. Maar je nichtje zal er wel super trots op zijn geweest.
Kun je me een tip geven hoe het komt dat jouw boetseersels wel op hun benen blijven staan en die van mij alleen zittend door het leven kunnen. Doe je de benen verstevigen met tylose?
tjonge, jonge jonge wat een leukerd is dit weer
Dit is echt prachtig!
Hoe maak je die leuke poppetjes eigenlijk?
Leonie, wat vond je nichtje er zelf van?
Ze vond em heel erg leuk
. Alle poppetjes zijn er natuurlijk afgehaald en in een stuk schuim gestoken..dat was zonde om meteen op te eten
En gelukkig vond iedereen het ook lekker. De taart was gevuld met 5 verschillende smaken...ook dat was dus een klus op zich 
Heel mooi gedaan hoor. Snap dat je er heel wat uurtjes in hebt zitten. Maar je nichtje zal er wel super trots op zijn geweest.
Kun je me een tip geven hoe het komt dat jouw boetseersels wel op hun benen blijven staan en die van mij alleen zittend door het leven kunnen. Doe je de benen verstevigen met tylose?
Nee hoor, geen tylose....ik gebruik lange prikkers voor de benen 
Alles is al gezegd over deze taart, dus rest mij alleen nog maar
Prachtig gemaakt

Nou je weet al wat ik er van vind hè
Helemaal geweldig, super geboetseerd zoals altijd
Je boek is ook super hoor...gewoon wee een geweldige taart

Die is echt geweldig ! Leuk bedacht ook, lijkt wel een stripverhaal...SUPER !!!
Wat ben ik blij dat na drie dagen zonder internet gezeten te hebben vandaag de nieuwe modem binnen kwam....... deze taart had ik echt niet willen missen. Ik kan niks meer zeggen wat niet al gezegd is maar WAUW!!!! Wat is ie geweldig

Geweldig, wat een prachtige taart zeg, en wat een mega veel werk,
je moet hier toch wel ontzettend veel voldoening van hebben gehad toen ie af was.
Ongelooflijk zeg! Deze taart komt zeker in mijn top-3 origineelste taarten, onwijs mooi!
tjeeeeetjeeee......wauw!!!! Wat en werk zeg!!!!! en niet te vergeten wat en talent hahaha ik ben al blij met mn beren boetseersel maar die valt toch echt in t niets hierbij. Mijn complimenten!!!
tjeeeeetjeeee......wauw!!!! Wat en werk zeg!!!!! en niet te vergeten wat en talent hahaha ik ben al blij met mn beren boetseersel maar die valt toch echt in t niets hierbij. Mijn complimenten!!!
Wat prachtig zeg, en heel erg origineel! geweldig 
Wat een geweldig idee van je weer!! Een fantastische taart, superleuk om te krijgen denk ik.
Ik zelf zit in ZO'N taartendip dat ik al moe wordt als ik naar zo'n project kijk...
Maar ik ben blij dat jij altijd maar weer met supertaarten komt. Het is zò leuk om naar te kijken! Complimenten!!
Hij is echt super geweldig top.
Wat een super mooie taart, de boetseersels zijn ook geweldig en dan het idee is ook zo super orgineel...heel mooi!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het levensboek voor mijn nichtje die 16 werd!! Een megaproject!!