Onderwerp: Ik zoek margarine waar geen melk of soja in zit
Ik heb een kind met melkallergie, dus ik gebruikte altijd wajang voor de bc. Maar nu heeft mijn andere kind sojaallergie..... Hellup!!
Ernstig op zoek naar geschikte margarine dus!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Ik zoek margarine waar geen melk of soja in zit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een kind met melkallergie, dus ik gebruikte altijd wajang voor de bc. Maar nu heeft mijn andere kind sojaallergie..... Hellup!!
Ernstig op zoek naar geschikte margarine dus!
Ik weet t niet zeker hoor, maar margarine is toch plantaardig...dus daar zit zowiezo geen melk in...of er soja in zit...geen idee...
http://www.bebo.eu/producten/smeren-kui … margarine/
Vrij van kippenei-eiwit, koemelkeiwit, lactose, gluten, soja en pinda’s
ik ga mijn lijst even voor je opzoeken als ik hem nog kan vinden hier hetzelfde probleem alleen heeft mijn zoontje
een koemelkeiwitallergie en dat zit zowaar bijna in alles
[MOVE] -> bakken & vullen
IK heb een bruidstaart gemaakt zonder soja en koemelk. Ik heb in plaats van roomboter ossewit gebruikt. Was erg lekker en zacht van smaak.
@ Merlette: Super! Dank je wel!!
@Esther: in de meeste margarinesoorten zit evengoed melk hoor. Als je verpakkingen gaat lezen sta je versteld waar ze allemaal melk in stoppen. En in zo goed als allemaal zit soja. Behalve in die Bebo dus
@ Lilar: Ben al een paar jaar op zoek naar Ossewit, maar ik kan er nog steeds niet aankomen. Hier in de buurt geen enkele supermarkt en op internet alleen ooit een groothandel gevonden die dan weer alleen levert aan bedrijven....... Ben trouwens zelf ook erg blij met kokosolie. Enige nadeel als het echt warm weer is is dat niet geschikt voor botercreme, want boven de 25 graden is het vloeibaar.
@ Karin: dank je wel voor het verplaatsen. En sorry voor het verkeerd neerzetten!!
De meeste AH's verkopen het. En bij sommige EMTE's staat het verstopt tussen de andere blokken frituurvet. Nu ik het even niet nodig heb zie ik het steeds, maar.........
Je snapt het wel... hahaha...
EMTE hebben wij hier niet. En de AH hier in de buurt heeft het ook niet...... Waar ligt Berkenwoude?
iets onder Gouda
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Ik zoek margarine waar geen melk of soja in zit