Onderwerp: een stapel koekjes
Wat doe je als je nog wat koekjes en icing over hebt? een mini-stapeltaartje (6 cm) van koekjes maken. Leuk en vooral lekkerrrrrrr...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » een stapel koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat doe je als je nog wat koekjes en icing over hebt? een mini-stapeltaartje (6 cm) van koekjes maken. Leuk en vooral lekkerrrrrrr...

Wat ziet dat er leuk uit!
leuk zeg 
Wat leuk zeg 
die is gaaf
Lekker!!!!!
ahhh wat schattig
super zeg, heel simpel eigenlijk, heb m ff opgeslagen in m'n inpiratiemapje 
Wat een cutie! 
Leuk, zeg! Echt een vrolijkerd.
Dat vrolijkt een mens op!! 
Heel leuk !
wat leuk en ziet er heerlijk uit 
Echt SUPERLEUK

Wat origineel! Mag ik weten welk recept gebruikt is voor de koekjes? Denk dat het tijd word dat ik es met icing ga proberen! Toch leuker dan met marpein zo te zien
Gaaaaaaaaf!!!
Mag ik em opslaan?
Wat ziet dat er grappig uit, zou ook goed als onderdeel van een topper op een taart kunnen.
Wat origineel! Mag ik weten welk recept gebruikt is voor de koekjes? Denk dat het tijd word dat ik es met icing ga proberen! Toch leuker dan met marpein zo te zien
Hoi, ik gebruik gewoon het recept van Peggy Porschen, hier ook op het forum te vinden :-) Royal icing is superleuk voor koekjes!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » een stapel koekjes