Re: Het levensboek voor mijn nichtje die 16 werd!! Een megaproject!!
Wat een onwijs gave taart zeg....
Die meiskes zien er super duper uit... kan ik alleen maar van dromen zeg....
www.facebook.com/LuckeyBakery
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het levensboek voor mijn nichtje die 16 werd!! Een megaproject!!
Wat een onwijs gave taart zeg....
Die meiskes zien er super duper uit... kan ik alleen maar van dromen zeg....
Geweldig!! Een feest om naar te kijken!! Die boetseersels, zooooooo knap!! Zou graag een workshop van je willen!!!!
Wat een geweldige taart ! Eigenlijk is het een understatement van jewelste want hij is méér dan geweldig , ik dacht eigenlijk meer hier aan :
supercalifragilisticexpealidocious !!!!!!!
En inderdaad schrééuwt dit om een stap-voor-stap how-to 
oow wauw, wat maak je toch ook een super leuke poppetjes, deze taart is ook weer zo super!
D'r kan nog wel een complimentje bij. JEMIGDEPEMIG wat een supergave taart!!!
Wat zal ze daar blij mee geweest zijn. Haar moeder zal vast een traantje hebben gelaten bij het zien van haar dochter van baby tot 16 jarige (dat zou ik wel gedaan hebben, jankert dat ik ben
.
Enne.....als je besluit boetseerworkshops te gaan geven, kom ik ook!
Och wat een bijzondere taart! Heel erg leuk gedaan!
Wauw wat een geweldige taart en wat een geweldig idee!! Ik kan me voorstellen dat niet alleen zij maar ook de rest van de familie dit superleuk vond!!
Niet normaal!! Dit allemaal op 1 taart?! Wat zullen zij blij met jou zijn! 40 uur........kan het me helemaal voorstellen (maar niet voorstellen, dat ik het zou doen). Petje af!
Wat een GEWELDIGE taart zeg!! Zo mooi geboetseerd! Ben jaloers!
Pppffftt wat een werk maar wat giga mooi zeg..
Kan ik bij jou geen workshop komen volgens 
Wat super mooi! Ik vind het altijd zo leuk om jouw taarten te zien. Echt kunstwerkjes!
Allemensen....wat ontzettend veel leuke reacties krijg ik toch van jullie!!!
Zo lief allemaal!! Dankjulliewel!!!
WAUW!!!
Wat een mooie boetseersels? Hoe krijg je die vlechten zo mooi strak?
Enne... oh, zoveel vragen over boetseren... moet maar eens een cursus gaan volgen!
Ik heb voor de vlechtjes drie dunne sliertjes gerold en gewoon gevlochten, zoals je normaal een vlecht maakt.

Wel zo ontzettend mooi , zie werkelijk nooit een foutje bij jouw taarten
Nou.......Ellen...als je goed kijkt is dat boek echt niet foutloos hoor
..de gaten vielen er in, die grote lap scheurde door die enorme warmte...gelukkig kon ik dat een beetje wegwerken door de blauwe vlakken er op te leggen. 
Dit KAN toch niet....zooo gaaf! Een superleuk idee en dan zo mooi uitgevoerd.... Vind het gewoon ontroerend en dan ken ik het betreffende meisje nog niet eens.... Zo gaaf echt!
Maar een brutaal vraagje....Ik zie op de grote foto waar ze allemaal op het boek staan nog je nichtje zitten in een groen (scouting?) pakje, maar die zie ik niet terug bij de close-upjes.....en hoogstwaarschijnlijk issie wel de moeite waard om van dichtbij te bekijken...dusse...heb je daar ook een close-upje van?
Groetjes!
Ohja, ging nog ff kijken....de baby ook geen close-upje....(ben helemaal niet nieuwsgierig hoor...
)
Goed gezien hoor...een aantal boetseersels had ik van tevoren al op de foto gezet...babietje en het scoutingmeisje had ik toen nog niet af...zal nog eens even kijken of ik een close upje voor je kan vinden... 
Ik heb nooit geweten dat ik ontroerd kon raken door een taart, maar bij deze!
Wat heb je dat ontzettend mooi gedaan!
Wauw!! Wat een werk zeg!
dit is toch niet echt normaal he...?!
jeetje, die is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel gaaf!!!
super mooi!
groetjes neeltje
Wat een werk zeg
maar wel helemaal te gek 
Helemaal te GEK!!!
ik wil ook z'n tante.... 
Al zoveel reacties, maar ik vind hem ook in één woord GE-WEL-DIG!
Je hebt de poppetjes ook supermooi in beeld gebracht, zit gewoon met open mond te kijken.
Wauw super!!
WOWWWW!!! Wat een werk..en wat zijn ze stuk voor stuk leuk....echt leuk dat je van iedere periode iets hebt gedaan wat bij haar past....petje af hoor!
wat een gafe taart, complimenten hoor

Wow,wow wow hier zijn toch geen woorden voor wat een geweldige taart super duper!!!
Die boetseersels ik heb deze week 3 vrouwen gemaakt nou ik kan je vertellen ze zien er niet uit als ik deze ziet zo gaaf!!!
Ik hoop dat je ooit een boek uitgeeft met poppen boetseersels net als Tal Tsafrir!!!!
Wauw, wauw, wauw, wauw, WAUW!
Wat een gewéldig idee, en wat PRACHTIG uitgevoerd!
Een super gave en 'open vallende mond' verwekkende taart.
Een heleboel dikke duimen voor jou Leonie!
!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het levensboek voor mijn nichtje die 16 werd!! Een megaproject!!