Re: Het levensboek voor mijn nichtje die 16 werd!! Een megaproject!!
Ongelofelijk, wat een werk!
En wat ziet het er weer mooi uit!
Maar we zijn niet anders gewend 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het levensboek voor mijn nichtje die 16 werd!! Een megaproject!!
Ongelofelijk, wat een werk!
En wat ziet het er weer mooi uit!
Maar we zijn niet anders gewend 
Dit is onwaarschijnlijk!! Heb er helemaal geen woorden voor ....

Even heeeeel snel inloggen om te zeggen dat ik hem heeeeeeeeeel geweldig vind en das dan nog heeeeeeeel zwak uitgedrukt 
Wat een waanzinnige taart weer, echt geweldig!!!!

Wel zo ontzettend mooi , zie werkelijk nooit een foutje bij jouw taarten
Oh echt geweldig, supersupermooi !!
Wauw, wat een prachtige boetseersels! 
Wowie supeeeeer!!!
GEWELDIGE taart.
Ik zag de boetseersels op FB voorbij komen en hierin de mededeling dat de hele taart op DLT gepost was.
Ben speciaal even gaan kijken.
Ben ook echt een fan van je boetseersels en taarten.
Wil je niet een keer naar Veldhoven komen om een workshop te geven
Oh, wat is ie gaaf!!!En wat leuk dat het zo'n verhaal is geworden. Super!
Wauw heel gaaf!!!!
Zooooo supergeweldiggaaf!!!!!
Oh wauwwwww!!!! Wat mooooooi!! geweldig je ziet ook echt de verschillen tussen klein en groot meisje wat een geweldige taart zeg en ondanks dat het zo'n groot gevaarte is heb je het toch zoo strak gekregen! Daar zal je nichtje vast heel erg blij mee zijn geweest 
WaaauW!!! Die is echt super!!
BWAM...!
Da's mijn kin die van verbazing en verwondering op de grond is gezakt.....
Wat ontzettend mooi en creatief!
Het is echt een kunstwerk op zich, maar als je het verhaal erin terug ziet, krijgt hij ook nog een heel bijzondere emotionele waarde...
Doe mij ook zo'n tante
Je krijgt van mij een diepe buiging en ik neem mijn denkbeeldige pet voor je af !!!!!!!!!!!!!!!
Leonie, wat moeten we hier nou toch weer mee. Wat een belachelijk gave taart met weer zulke onwijs te gek gave originele boetseersels....
Niet normaal zo gaaf!!!!!
Workshop geven + eigen boek uitbrengen! M.a.w. WAUW 
Wow, super, geweldig, mega gaaf!!! Wat een orgineel en mooie taart.
Ben fan....
Dus mocht je ooit een workshop gaan geven of een boek?
Ben ik ook van de partij.
groetjes, Petra
Ik blijf ernaar kijken, wow!
Alle complimentjes van hier boven (en hieronder, want er zullen nog vele volgen) ben je in het kwadraat waard. Dit is een taart om bij weg te dromen. Die boetseersels zijn te mooi om te eten.
Dit KAN toch niet....zooo gaaf! Een superleuk idee en dan zo mooi uitgevoerd.... Vind het gewoon ontroerend en dan ken ik het betreffende meisje nog niet eens.... Zo gaaf echt!
Maar een brutaal vraagje....Ik zie op de grote foto waar ze allemaal op het boek staan nog je nichtje zitten in een groen (scouting?) pakje, maar die zie ik niet terug bij de close-upjes.....en hoogstwaarschijnlijk issie wel de moeite waard om van dichtbij te bekijken...dusse...heb je daar ook een close-upje van?
Groetjes!
Ohja, ging nog ff kijken....de baby ook geen close-upje....(ben helemaal niet nieuwsgierig hoor...
)
super taart!
Ja
wat moet je na al die mooie complimenten nog zeggen.
Het is een enorm prachtige taart en wou dat ik zo'n mooi kunstwerk kon maken.
Ik vind de poppetjes ook helemaal geweldig 
het best kan ik het hier mee verwoorden:
Prachtig gedaan!
Kijk altijd recht of ik jouw naam zie staan als ik op het forum kom kijken en vandaag heb ik geluk !wauw wauw wauw was dubbel en dik de moeite!!!Wat een pracht stuk weeral
En inderdaad een boek van jouw koop ik direkt!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het levensboek voor mijn nichtje die 16 werd!! Een megaproject!!