1

Onderwerp: Verfroller

Ik ben niet tevreden over de uitwerking, maar wil het idee toch even showen.

Vrienden hebben een huis gekocht waar ze nog veel aan moeten klussen, zo kwam het idee om een verfroller te maken.

Eigenlijk wilde ik 'haren' op de roller maken nadat ik hem om de cake had gerold. De randjes had ik daarom niet netjes afgewerkt. Ik denk dat je dat beter kan doen voordat je het erom rolt want het is mij op deze manier niet gelukt. Of heeft iemand nog andere ideeën?

Ook is het stangetje kapot gegaan tijdens het drogen en vervoeren. Ik ben dus niet echt blij, volgende keer beter en dan weet ik waar de verbeterpunten liggen.

De ontvangers vonden de taart helemaal geweldig!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/546646_362461793819368_563151102_n.jpg

Life takes you to unexpected places, love brings you home

2

Re: Verfroller

Het idee is echt GEWELDIG!!!! De uitvoering is ook super!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Misschien voor een meer borstelig effect met icing (of botercreme) toefjes bewerken?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Grapje zeker... dit is geen taart... dit is net zo'n verfroller als bij mijn man in de schuur ligt.....  :P

4

:thumb: wat een ontzettend leuk idee :Y

Als ik het goed begrijp is de witte roller de taart!?
Je kunt met een klein schaartje er heeeeeeeel vaak in knippen, dan krijg je een vachtidee....  :think:  of met een satéprikker er steeds haaltjes in maken :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Bedankt voor de complimenten!  :)

Sonj@ schreef:

Misschien voor een meer borstelig effect met icing (of botercreme) toefjes bewerken?

Ik heb hier nog geen ervaring mee, maar het is inderdaad het proberen waard.

Mammavanvijf schreef:

Grapje zeker... dit is geen taart... dit is net zo'n verfroller als bij mijn man in de schuur ligt.....  :P

Toen mijn vriend alleen een bak kwam halen bij de plaatselijke bouwmarkt (waar hij nogal vaak komt) keken ze raar op. En al helemaal toen hij vertelde dat dat was omdat ik een taart gebakken had...  :lol: 

Carien schreef:

Als ik het goed begrijp is de witte roller de taart!?
Je kunt met een klein schaartje er heeeeeeeel vaak in knippen, dan krijg je een vachtidee....  :think:  of met een satéprikker er steeds haaltjes in maken :Y

Klopt, dat is de taart. De haaltjes waren idd ook mijn idee, ik heb het geprobeerd met zo'n half boogje (snap je wat ik bedoel?) Misschien werkt een sateprikker inderdaad beter.

6

ja, ik snap :Y  ;)  ik denk dat een satéprikker wat scherper is....
maar goed, een geweldig idee en uitvoering hoor

( :shh: dit is gewoon een lakroller, daar zit geen vacht op  O-)  O-)  ;) )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Carien schreef:

( :shh: dit is gewoon een lakroller, daar zit geen vacht op  O-)  O-)  ;) )

Laten we het daar inderdaad maar op houden  :thumb:

8

je zou t ook met zo een klein afwasborsteltje kunnen doen. Ik zag in de vorige Mjam dat op een koningedag taart daar een bont effect werd mee bereikt.

Hij is geweldig de taart.. ik dacht dat alleen t witte gemaakt was, maar de stang en handvat dus ook.. Top :)

9

Wat een superleuk idee! Ik denk dat de sateprikker wel een goed idee is om het nog net iets echter te laten lijken!
Maar ook nu al helemaal leuk!  :D

Groetjes, Patricia

wat een leukerd zeg!!
ik weet een heel simpele manier voor haren: paar weken laten staan, en ze komen vanzelf!! ;) sorry, kon t niet laten... :9

Ik zing mijn eigen wijsje!

11

Bijna alles is al een keer gemaakt, maar deze heb ik nog niet gezien. Super origineel  :Y

groeten Annemieke
Cake It

wat ook werkt is een scherpe vork

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

wat een super idee, heel gaaf!hihi
groetjes neeltje

14

Of een spuitmondje met van die puntjes (stervorm???) (was tip van Debby Brown voor het maken van een berenvacht geloof ik)

15

Wow!!! Heel leuk idee!
En anders ipv haartjes wat icing eroverheen in de verfkleur? Alsof de roller in de tex ligt, zeg maar?

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym