1

Onderwerp: Hallo allemaal! En meteen een dringende vraag :)

Hallo allemaal.

Ik ben lange tijd een stille lezer geweest en heb weken genoten van al jullie lekkers en vooral moois!

Gisteren mijn eerste workshop gehad, maar daarvoor al heel wat afgebakken in mijn keuken, niet altijd helemaal mooi maar wel leuk voor een amateur ;)

Nou wil ik een Chanel/ Gucci/ LV stapeltaart maken voor een nichtje van mijn man die straks slaagt!

Alle tips en tricks hiervoor zie ik graag tegemoet.
Ik heb wel het een en ander gelezen over icing sheets maar snap nog steeds niet helemaal hoe je deze het beste kan gebruiken.
Filmpjes of een how te zou ik echt waarderen.

Groetjes
Han

2

Re: Hallo allemaal! En meteen een dringende vraag :)

Hallo, welkom op het forum. Ik kan je helaas niet helpen met je vraag, want ik heb icing sheets nog nooit gebruikt (weet zelfs niet eens wat het is, blond he). Ik hoop dat je antwoord krijgt nu je vraag omhoog schiet. Laat je je taart nog zien?

Tieneke

3

Hoi Han, welkom :)

aan mij heb je ook nagenoeg niets :nooo  ik weet wat het is, maar heb het nooit gebruikt :nooo
Je laat iemand met een foodprinter een plaatje/logo's op een icingsheet afdrukken. Dat is volgens mij een soort fondant, maar dan steviger. Daar moet je een beschermlaag afhalen en dan plak je het op de marsepein/fondant... tenminste, dat denk ik  :think:  :o

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Tante Tien schreef:

Hallo, welkom op het forum. Ik kan je helaas niet helpen met je vraag, want ik heb icing sheets nog nooit gebruikt (weet zelfs niet eens wat het is, blond he). Ik hoop dat je antwoord krijgt nu je vraag omhoog schiet. Laat je je taart nog zien?

Tieneke

Dank je tante tien :)
Ahahah is niks blond aan hoor, heb lang gezocht op het internet en kwam steeds op icing sheets maar kan er geen how to van vinden vandaar mijn vraag.

In ieder geval bedankt voor je berichtje.
Als ik de taart gemaakt heb plaats ik zeker de foto ;)

5

Carien schreef:

Hoi Han, welkom :)

aan mij heb je ook nagenoeg niets :nooo  ik weet wat het is, maar heb het nooit gebruikt :nooo
Je laat iemand met een foodprinter een plaatje/logo's op een icingsheet afdrukken. Dat is volgens mij een soort fondant, maar dan steviger. Daar moet je een beschermlaag afhalen en dan plak je het op de marsepein/fondant... tenminste, dat denk ik  :think:  :o

Hoi Carien,

Dankje!
Ja zoiets heb ik ook gelezen misschien moet ik maar gewoon een poging wagen!

;)

6

Anders moet je even een nieuw topic openen met als aanhef je vraag. Dan krijg je vaak antwoord.

Tieneke