1 Laatst bewerkt door mariekepieke (21-01-2013 01:07)

Onderwerp: ik ga op kraamvisite en ik neem mee...

cupcakes!!!
Een gezellig morgentje de baby bewonderen van onze lieve collega
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/576746_3684297879195_1320127730_n.jpg

voor bij de koffie na de BBQ van maandag
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/551232_3684295079125_298916500_n.jpg

hoe komt het toch dat mijn candy melt laagje barst?? zijn de pop cakes dan te koud?

bedankt voor het kijken...

liefs marieke

2

Re: ik ga op kraamvisite en ik neem mee...

Heel leuk!!

3

mariekepieke schreef:

hoe komt het toch dat mijn candy melt laagje barst?? zijn de pop cakes dan te koud?

Klinkt niet onlogisch :/ , maar ik lees even mee of iemand nog een andere verklaring hiervoor heeft.

Verder super leuk geworden zowel de kraamcuppies als de pops  :thumb:

4

Super mooi!  :thumb:  :thumb:
Hoe heb je die ruitjes gedaan op de cupcakes? Of is dat een eetbare print?

@ krentje...

Ja dat zijn printjes... die heb ik ingescand van kaartje

liefs marieke

6

Oh, wat zullen de ouders van Lars blij verrast zijn geweest met die cupcakes!!! Erg leuk! En het barsten van je melts-laagje: ik denk eigenlijk ook wel, dat het door temperatuurverschillen komt. Maar waren je pops dan diepgevroren ofzo?

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

ik had een heel lading pops gemaakt toen ik er als kadootje voor een collega aan het maken was en heb die ingevroren idd. nu had ik zin om iets leuks bij de koffie te serveren en had ik in no time de cakepops voor elkaar, de meeste wel met een barst dus...  :D

liefs marieke

8

Superleuke cup-cakes!

Het barsten komt idd omdat ze net even te koud waren.
Het is wel handig ze eventjes in de vriezer te zetten voor je gaat dippen maar als ze té koud zijn, gaan ze barsten door het uitzetten tijdens het ontdooien.
Nu te laat maar als het een volgende keer zou gebeuren kun je de cakepops nog een 2e keer dippen...

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

bedankt voor het meedenken sandra... het zal dan idd de kou geweest zijn. twee keer dippen is een nog dikker laagje candy melts,  :9 want ondanks dat ik cacao drops gebruik vind ik het toch een aardig e laag wat er aan blijft hangen. misschien moet ik nog wat meer verdunnen... we proberen het gewoon nog eens, heerlijk met die chocoladecake!

liefs marieke