1

Onderwerp: waarom valt ze om?

Hai allemaal:)

Ik dacht ... laat ik eens gek doen en ben begonnen aan een staand poppetje.
De dame in kwestie heeft een drindle aan dus dat wil ik mijn poppetje ook aan doen. Maar.. ze valt om :s
Iemand enig idee hoe dit kan?  ( Ik ben zelfs speciaal de majm gaan halen vandaag omdat ik gelezen had dat daar een how-to in stond... maar nu lijk ik eigenlijk t zelfde gedaan te hebben en toch valt ze om)

Ik zal hieronder beschrijven wat ik gedaan heb. Ik heb gewerkt met gumpaste/fondant 1:1

schoenen gemaakt
kousen er in gelijmd
daar korte blote beentje op
spaghetti erdoor

ijsbergje voor t rokje ( met sierlaagjes erover)
op de 2 spaghetti stokjes ( dit ging nog goed)

bovenlijf gemaakt van een cone met uitsparing voor de borsten en een inkeping voor over de ijsberg van t rokje
Deze plaatste ik over de spghetti.

En vanaf hier gaat t fout. De spaghetti van t ene been ging toch wat schuin en dus door mn bovenlijf. Deze heb ik dus maar afgebroken. T bovenlijf rust nu op 1 spaghetti stokje en gaat wankelen. Ze helt voorover.. valt achter over.. t lijkt wel een dronkenlor.\

wat heb ik verkeerd gedaan?
Ik zou t nl toch wel stoer vinden als ik een staand figuur op de taart krijg ipv een zittende.

Alvast bedankt voor t meedenken enne.. ik hoop dat mn verhaal duidelijk is.

2

Re: waarom valt ze om?

probeer eens met satestokje misschien blijft hij dan staan

3

ik heb altijd begrepen dat ongekookte spaghetti voedselveiliger is, maar bedankt voor t medenken  :)

4

Maar in hoeverre ga je her poppetje opeten. Daarbij is een saté prikker ook voedsel veilig. Verder geen idee

5

dat is een punt idd.. er zouden geen kinderen bij zijn, dus op die vraatbekkies hoef je niet berekend te zijn.

Ik denk alleen persoonlijk dat t in dit geval geen verschil zou maken of het een sateprikker is of niet, Ze gaat nl wankelen vanaf der middel, en omdat ze daar gaat hellen.. gaat de rest ook hellen. T beste redmiddel zou een stokje door t midden zijn, maar dan wordt t net een mannetje met zo een stokje tussen der benen  :+

In iedergeval bedankt voor t meedenken:)