1

Onderwerp: vierkante bruidstaart

Ik mag voor iemand een vierkante bruidstaart maken.
Nu heb ik wel vaker een bruidstaart gemaakt maar deze was altijd een stapeltaart.

Maar zij verwacht hoogstens 20 personen waarvan 4 kinderen, en hierna gaan ze dineren.
Volgens mij hebben ze dan wel genoeg aan een vierkante taart van 28cm toch? Of ben ik nu te optimistisch gestemd?

Verder vroeg ik me nog iets af.
Ze wilde graag een taarttopper van een bruidspaartje erop. Maar is dat wel mooi op zo'n taart? Is het niet te snel te groot, omdat het maar 1 taart is?  :)

Ben heel benieuwd hoe jullie er tegen aan kijken :/

2

Re: vierkante bruidstaart

Een taart van 25x25 is ongeveer voor 20 personen, dus ik denk dat een taart van 28 cm voor de bruiloft voldoende zal zijn.

3

J-nineson schreef:

Een taart van 25x25 is ongeveer voor 20 personen, dus ik denk dat een taart van 28 cm voor de bruiloft voldoende zal zijn.

Dacht ik dus ook al hé. En dan maar even zo'n leuk voorbeeldje van hoe je de taart uit kan snijden, meesturen  :Y

Ik ga wel kijken of ik zelf zo'n taart topper kan maken. De taarttoppers van bruidspaartjes, die ik heb gebruikt waren altijd zo groot en dat staat prima op een stapeltaartje maar op dit nou op zo'n vierkante ook leuk zou staan...

Ik betwijfel het.

4

Misschien als je hem dan niet in het midden zetten, maar in de hoek en dan van daaruit nog wat versiering laat lopen.

Ik doe er ook altijd een snijschema bij, dat is wel zo makkelijk.

Zelf boetseren is natuurlijk ook heel erg leuk.

5

Misschien kun je anders een stapeltaart maken met twee dummy's erbij