1 Laatst bewerkt door marijma (10-05-2012 13:06)

Onderwerp: bovenkant ronde taart patchwork diamond cutter

Voor het eerst ben ik bezig met de patchwork diamond cutter en ben aan de zijkanten begonnen.
Dat gaat prima, maar nu wordt dit een stapeltaartje en wil aan de bovenkant (alleen bij de kant, hoeft niet hele bovenkant) dit patroontje doen maar ik kom niet uit.
Weet iemand hoe je dit kan doen? Ik heb een ronde taart.

2

Re: bovenkant ronde taart patchwork diamond cutter

Niemand?

3

Ik zou de lijnen met een mesje doortrekken op de taart-bovenkant. Niet doorsnijden natuurlijk, maar een afdruk induwen. Meet je tweede taart op en je weet tot maar je moet werken.

4

:nooo  Je zult zo nooit uitkomen..

Hou het allen op de zijkanten..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

Zoals Hilda55 schreef , had ik het inderdaad bedacht en het kwam uit.

Maar hoe zou ik dit een volgende keer het best kunnen aanpakken? Of moet ik beter hiervoor een andere tool gebruiken?

6

Ik zou het met deze doen

http://www.deleukstetaartenshop.nl/-p-479.html

Met het wieltje hiervan snij je niet snel door fondant of marsepein heen..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

Ziet er handig uit, Bommeltje. Dit zal dan ook betekenen dat ik zelf uit moet meten. Lijkt me te doen  :Y

8

Je kunt ze doortrekken door wel de patchwork cutter aan de zijkant te gebruiken, en dan met een lineaal doortrekken