Re: Sorry.... heeeele lange Taartendroom parade.
Heel mooi allemaal!! En zo strak super!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sorry.... heeeele lange Taartendroom parade.
Heel mooi allemaal!! En zo strak super!
Echt super mooi! Ik kijk al uit naar je volgende post! 
P R A C H T IG
En veel beterschap ook!
Ze zijn weer geweldig Peggy!!!
Ik had ze al stiekem op je Hyves gezien,maar stuk voor stuk weer plaatjes!
Ik vind je swags ook zo mooi!
Zo op een rijtje..........Wat zijn ze weer supergeweldig!!! Ik had de meesten al voorbij zien komen op de social media. Gelukkig maar, nu zag ik weer andere details. Je kunt wel blijven kijken 
Zo deze zijn ook allemaal weer mooi gelukt, niets van te zien dat je in de lappenmand hebt gezeten!
oooh wauw
zo gaaf!
vooral die laatste vind ik erg leuk!
Wat zijn jullie toch allemaal lief voor mij zeg.... dank jullie wel!
Pfff.. zeker wat een prachtige taarten allemaal zeg, mijn mond valt er van open.
Ik vind je lijstjes ook supermooi.
geweldig, ik ben echt fan van je.
Beterschap toegewenst
ZOOOOOOOOOOOOOOOOO gaaf,wat een super mooie taarten en ook ik ben fan van de laatste 
Een parade van jou is nóóit te lang...wat een lust om te kijken en ontdekken.
Beterschap!!
Schitterende parade, aan geen van je taarten is te merken dat je in de lappenmand zit, hoop dat je nu snel opknapt.
Het zijn stuk voor stuk plaatjes, maar dat zee thema met lighthouse vind ik toch wel erg leuk.
Wat ontzettend mooi zeg, je hebt echt je eigen stijl ontwikkeld zeg. Ik vind je vuurtorentaart echt heel erg prachtig.
Enne... beterschap!
Tieneke
ON-GE-LOOF-LIJK knappe taarten.
Ik zou er heel graag enkele kopiëren. De vuurtoren is mijn favoriet
Super! megastrak als altijd, en extra knap dat je dit zomaar allemaal uit je handen krijgt nu je gezondheid niet meewerkt... Petje af!
alweer super taarten gemaakt.
de laatste vind ik erg leuk!!
toppie toppie
veel beterschap!
heeeel tof! en ik vind het juist lekker kijken. zoveel taarten in 1 post.
Wauw! Wat geweldig allemaal!
Ik heb je wekelijkse parade al gemist.
Maar nu snap ik waroom.Je hebt niet stil gezeten.
WAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Wat een mooie taarten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gaaf gaaf gaaf!!!!
Oh wat een pracht parade toch!!!!!
Ik hoop dat ik en mijn vent ooit eens gaan trouwen... Ik weet zeker aan wie ik mijn bruidstaart kan toevertrouwen! Wat een toppers weer!
Het is nooit erg als er staat: een hele parade van taartendroom, dan klik ik snel! Wat een kunstwerken weer, heerlijk om naar te kijken en van te dromen! Geweldig!
Wwwwwwwwwwwwaaaaaaaaauuuuuuuuuuuwwwwwwwww!
Wat een prachtige taarten!
Euh, laat die 'sorry' maar achterwege, ze zijn geweldig!
Wauw...wat een schitterende parade. Zoveel moois, en grootse projecten in 3 weken....wauw.
Voor jou: beterschap, ik hoop dat je snel uit de lappenmand bent.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sorry.... heeeele lange Taartendroom parade.