1

Onderwerp: Tank taart voor verjaardag vriend?

Hoi allemaal,

Mijn vriend wordt a.s. zaterdag 24 jaar en ik heb hem beloofd een taart te maken.
Nu zat ik te denken aan een stoere tanktaart, maar weet nog niet zo goed hoe ik dit het beste kan aanpakken.

http://i223.photobucket.com/albums/dd196/stosser_69/Vehicles%20and%20Diorama/Maus.jpg

Deze tank vindt hij helemaal geweldig (hij speelt het spelletje World of Tanks en heeft het altijd over de Maus)

De vulling weet ik al: vanille bavarois en chocolademousse!

Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Alvast bedankt!

Groetjes,
Sanne

2

Re: Tank taart voor verjaardag vriend?

Ik vind het een erg leuk idee, maar ik ben zelf nog maar een beginner, dus ik denk niet dat je veel hulp aan mij zal hebben.

Maar ik zou denken dat je misschien best kan beginnen met een rechthoekige taart of cake te bakken en die dan vooraan en achteraan schuin bij te snijden zoals het onderste gedeelte van de tank. verder kan je dan misschien nog een kleinere rechthoek bakken en deze kanten ook rond afsnijden om het bovenste gedeelte te maken.

Ik zeg het nog eens ik ben nog maar een beginner, dus ik weet niet of je hier echt iets mee bent, zover was je misschien zelf ook al gekomen? Ik hoop dat ik je toch een beetje heb kunnen helpen.

groetjes

3

Re: Tank taart voor verjaardag vriend?

Hoi Krentje,

Dank voor je reactie!
Heb er zeker wat aan, ik ben zelf ook nog maar beginner!