Onderwerp: sweet sixteen dress
mijn dochter en haar vriendin vierden vandaag hun 16e verjaardag
en zo stond ie op het feest
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » sweet sixteen dress
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mijn dochter en haar vriendin vierden vandaag hun 16e verjaardag
en zo stond ie op het feest
hoe kan dat nou dat ik de eerste ben die reageert??
Wat een kunststuk zeg! prachtig
Hoe heb je dit opgebouwd? is het cake? hoeveel lagen dan? Waar istie mee gevuld? Graaaag meer details dus
oeps
van harte gefeliciteerd nog
wat een pracht jurk, schitterend!!!
Had het al op facebook gezegd maar hier ook nog even mijn complimenten, want het is echt een schitterende taart
wauw!! erg mooi en knap gedaan!
dank je dames.
Carien, hij is gemaakt van 6 cakes. Ik heb vanillecake gebakken en gevuld met melkchocolade ganache.
De onderste cake een paar houten dowels en 1 lange stok door alle lagen heen. Daarna in model snijden en afgesmeerd met ganache.
alleen het bekleden was een ramp vandaag met die warmte, het was snel een lap er tegen aan omdat het anders scheurde
Woh! Fantastisch!
Ik vind het echt prachtig gedaan
Ik heb wel zo een jurk-taart in mijn ideeën map zitten, maar durf mij er niet aan te wagen
Knap dat het jou zo mooi is gelukt.
En Gefeleiciteerd met de meiden natuurlijk
dit was een mooie gelegenheid om het uit te proberen Gertieneke, omdat het voor onszelf was. Moet ie natuurlijk ook goed zijn maar als het niet lukte kon ik nog iets anders maken.
Het valt erg mee om het te doen hoor, het lastigste is het bekleden van de jurkgedeeltes, zeker met dat warme weer.
dank voor je antwoord kan me voorstellen dat zo'n grote, hoge lap errug lastig is (zeker nu).
Wauw, super geweldig!!!
Groetjes Iris
Echt helemaal super awesome, zoals mijn dochter zou zeggen
Ik vind hem heel erg knap gedaan
Ik laat hem mijn dochter niet zien, want zij wordt volgend jaar 16, op dezelde dag dat jouw dochter 17 wordt
Gefeliciteerd nog!
Wauw
dank je dames
Heidi: onze dochter was 18 mei jarig maar dat viel midden in haar examens. Jij ook nog gefeliciteerd met je dochter
Wat een gave taart!
Knap dat je 't aandurfde met dit weer!
dank je dames
Heidi: onze dochter was 18 mei jarig maar dat viel midden in haar examens. Jij ook nog gefeliciteerd met je dochter
Ok! Sorry voor het misverstand
Maar het blijft een fantastische taart en ik hoop dat jouw dochter haar eindexamen heeft gehaald
Wauw!! Wat prachtig!!
Wauw Sil, Nogmaals prachtig en knap dat je het zo netjes er omheen hebt gekregen
dank je dames.
@Heidi, daar hoef je geen sorry voor te zeggen toch Ik hoop ook dat ze haar examen haalt want pubers met stress zijn niet de gezelligste in huis
Wat een project! Werkelijk prachtig.. Als ik toch zo'n taart zou krijgen
wauw mooi hoor
een hele onderneming ga er maar aan staan
Wauw!!! Wat een prachtig kunstwerk!!! Die is vast in de smaak gevallen want hij is echt supergaaf!!!
En nog gefeliciteerd met je dochter natuurlijk!
dit was een mooie gelegenheid om het uit te proberen Gertieneke, omdat het voor onszelf was. Moet ie natuurlijk ook goed zijn maar als het niet lukte kon ik nog iets anders maken.
Het valt erg mee om het te doen hoor, het lastigste is het bekleden van de jurkgedeeltes, zeker met dat warme weer.
Daar heb je gelijk in, soms moet de gelegenheid zich gewoon voordien en dan moet je gewoon maar in het diepe springen en dat is bij jou zeeeeeer goed gelukt
Wow.....................wat mooi gemaakt! Complimenten hoor
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » sweet sixteen dress