1

Onderwerp: Alles ging verkeerd kon wel janken!

Ik moes een dooptaart maken, eerst ging twee keer de biscuit mis :( en toen eindelijk goed gekomen afgekoeld gevuld en gesmeerd en bekleed en dat ging super goed :) 
En ik had de strik(jes) al gemaakt en laten harden maar ik weet niet maar door dit wee ging alles smelten en brokkelen toen ik het op de taart ging zetten :s Heb gelukkig 1 strik kunnen redden met moeite en die letters sh**t wat een werk blijft plakken aan die liniaal ook tylose voor gebruik maar toch werkte het niet... :grr:
Maar zie hier het resultaat en tips voor dit warme weer ( hoe je het best kan bedoen)en voor de taart natuurlijk zijn zeeeer welkom :Y

http://i50.tinypic.com/63r7dx.jpg
http://i45.tinypic.com/358c85j.jpg
http://i50.tinypic.com/15s3ija.jpg

Ik heb een nieuwe hobby gevonden! Taarten bakken!!!!

Re: Alles ging verkeerd kon wel janken!

ik decoreer in de ijskast als dat nodig is hahahaha

Ik ken het gevoel. Had vandaag precies hetzelfde probleem!

Maar vergeet niet, dat degenen die de taart eten alleen naar het totaalplaatje kijken.
Ze zien niet wat er mis is gegaan en hoeveel gedoe jij ermee hebt gehad om een behoorlijk resultaat te krijgen.
En hij zal er vast niet minder om smaken.

Ik heb mezelf vandaag ook voorgehouden dat de volgende keer als het wat koeler is, het een makkie zal zijn een taart te maken!  :Y

@Dianaatstyle; ik ben aan een nieuwe koelkast toe. Een hele grote dus!!! :)

'Vraag niet wat de wereld wil, maar wat je hart laat zingen,
want wat de wereld wil, is mensen met een zingend hart'.

4

@Dianaatstyle,  Hahaha die is leuk ga het de volgende keer proberen ;)
@ zoete suikerbol, Ja dat is waar en het was nog mijn eerste stapel die ik heb gemaakt nog nooit gemaakt dus kon echt wel janken..Maar wat je volgende keer zal het een makkie worden :D  En als het maar lekker smaakt en dat zal best wel  :9

Bedankt voor jullie reactie :)

Voor een eerste stapeltaart is hij helemaal niet slecht hoor!

'Vraag niet wat de wereld wil, maar wat je hart laat zingen,
want wat de wereld wil, is mensen met een zingend hart'.

De biscuits waren vast mislukt door het onweer, dat heb ik wel eens gehoord...
en met deze warmte smelt alles onder je handen vandaan, dus wat het weer betreft heb je het niet getroffen!

maar het is niet te zien aan je taart hoor!
wat een lieverdje! :Y

Ik zing mijn eigen wijsje!

7

Zoete Suikerbol schreef:

Voor een eerste stapeltaart is hij helemaal niet slecht hoor!

Dank je wel :o

8

Ik vind hem heel lief geworden, en dat voor een taart waar alles mee mis ging. Ik ken het gevoel dat juist als het moet alles mis gaat. Je hebt prachtig volgehouden.
Ik woon in een warm kllimaat en de warmte is meestal geen probleem maar vochtigheid vaak wel.
Als het erg vochtig is doe ik de airco aan, die heeft niet iedereen natuurlijk in Nederland. In de meeste gevallen gaat het met een ventilator heel goed.

9

@ Koekiemonster, Ik weet niet hoe het gekomen is maar het was echt een ramp en wat je zegt alle smelte onder mijn handen vandaan :s
Dank je wel! Zat erg te twijfelen of ie er toch wel goed uit zag :D

@figarodt, Dank je wel! ik ga maar een ventilator aan schaffen mischien wel een goed idee, want airco heb ik niet hahah en ja denk ook de vochtigheid.. ik ga straks nog een taart maken, maar voor mijn verjaardag :D  hoop dat ie niet veel problemen geeft haha