1

Onderwerp: tylose over de datum nog bruikbaar ?

Hoi iedereen

Heb het potje nog geen half jaar staan, 2x gebruikt en is nu al over de datum :s
Weten jullie of ik deze nog kan gebruiken ? decoraties met tylose eet je meestal niet, maar eetbare lijm krijg je bijvoorbeeld weer wel binnen. Hoop dat jullie me ermee kunnen helpen ;-)

Smart critiques, Stupid creates

2

Re: tylose over de datum nog bruikbaar ?

Nooit iets over de datum gebruiken! De decoraties met tylose worden heus wel op gegeten door sommige mensen! ! Neem nooit risico!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

voor eigen gebruik of melding dat het niet om te eten is kan helpen ;)

als het een tht datum is (en dat is bij tylose) kan je er niet ziek van worden.. dit is een officiele uiterste verkoopdatum

na deze datum kan de fabrikant niet meer garanderen dat het nog werkt of hetzelfde smaakt..

geheel anders zijn vlees fruit groente en zuivel producten daar moet je altijd wel voorzichtig mee zijn

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

4

Ben het met beide dames eens maar voor verkoop zou ik nooit risico nemen.

5

Nou aangezien ik nog geen taarten verkoop (en er geen tijd voor heb naast school) zal ik maar gewoon tegen de famillie zeggen dat ze het niet op moeten eten  :+

Smart critiques, Stupid creates

6

Martjan schreef:

Nou aangezien ik nog geen taarten verkoop (en er geen tijd voor heb naast school) zal ik maar gewoon tegen de famillie zeggen dat ze het niet op moeten eten  :+

:lol:  :lol:  :lol: of zeggen dat ze heel mischien wel eventueel waarschijnlijk zou kunnen, buikloop krijgen  ;)