1 Laatst bewerkt door prettygem (27-05-2012 10:19)

Onderwerp: PME 2 en 3 en een bruidstaart

Wat ben ik super blij dat ik mijn masters heb gehaald. Nadat ik me had ingeschreven bij Lies Cakeshop voor pme1, had ik een deal met mezelf gemaakt dat ik 2 en 3 voor de zomer moest halen.
Zie hier de resultaten.

PME voor suikerbloemen met mijn eindopdracht.
http://i49.tinypic.com/20znpua.jpg

En vandaag mijn laatste module afgerond met dit als master eindstuk
Ik ben er super trots op en zie ook nog verbeterpunten. Maar heb geleerd ook hierin soms te laten gaan.Ik was ook super blij dat hij heel thuis was gekomen en ik hem mooi op de foto kon doen. Vanochtend was ik even gestressed toen de  eerste twee kleine stapels afging en mijn bloem beschadigd werd.
http://i46.tinypic.com/1623ac4.jpg

Nadat ik de suikerbloemen module had afgerond kon ik gelijk nieuwe technieken en bloemen maken voor een bruidstaart. Op deze ben ik erg trots omdat alles bij elkaar klopte en ik vooral van bloemen hou.
http://i50.tinypic.com/343giex.jpg

http://i46.tinypic.com/21c8tox.jpg

Bedankt voor het kijken en reageren!

Be in love with what you have

2

Re: PME 2 en 3 en een bruidstaart

Hele mooie parade.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

3

super mooi :Y , is het nog goedgekomen met je bloem?
Ik ga volgende week pme 1 doen bij Lies, ben heel benieuwd :) , maar als ik die taarten van jou zie komt dat vast goed ;)

you can't buy happines but you can buy chocolate, that's kind of the same thing ;-), voor meer taartjes kan je ook mijn fb pagina bekijken https://www.facebook.com/youcake.nl

4

Heel mooi  :thumb: en gefeliciteerd met het behalen van je master!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

5

Wauwwww Wat een mooie stukken heb je gemaakt. Ik vind je bloemen echt geweldig en zo mooi van kleur ook
Gefeliciteerd Master  :D

Prachtig!!!

7

Wow, mooi hoor!  Prachtige bruidstaart, heel mooi  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

8

Supermooi allemaal!

Groetjes, Angela

9

schitterend!
ik ben vooral weg van de onderste :thumb: vam joue eindstuk zou ik wel graag een iets duidelijkere foto willen zien. ik kkan zo de details niet zien en ik weet dat ze gewoon schitterend moeten zijn :lol:  :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

Gefeliciteerd en wat een prachtige resultaarten  :thumb:

11

Prachtige bloemen!!! Wat een geduld...

12

Jennifer78, de bloem had 2 a 3 bloemenblaadje en die zijn nu verkleind :/  Je kan het niet zo goed zien maar omdat ik het zelf weet, baal ik. Maar agh niks aan te doen. Volgende keer veel icing doen zodat het niet schuift ahhhaah. Veel plezier bij Lies! Je kan je creativiteit kwijt zolang je de technieken verwerkt op je dummie/taart.

Thanks allemaal voor de reacties !!Brenda, kwebbeltje ik heb een grotere foto geplaatst van de details beneden. Helaas was ik zo moe en heb ik geen betere foto's gemaakt. Ik had ze gisteren gemaakt na een lange reis....ik was blij dat hij heel thuis kwam zonder dat hij beschadigd werd ahahhhaha. Het is gestencild, cornelli lace en beneden hele kleine dropstrings en op de drum heb ik brush embroidery gedaan :) Zo ik heb een leuk projectje in mijn hoofd(denk ik)....we moeten snel weer gaan freubelen

13

Hele mooie taarten!

Gefeliciteerd met je master  :thumb:

14

erg mooi Noëmi. En uit ervaring weet ik dat het veel werk is, maar erg leuk om te doen. Je bloemen zijn heel mooi, ik zag ook veel mooie bloemen bruidstaarten op je site.

Groetjes,

Gosia

Benieuwd naar nog meer bakplezier en workshops in de regio Breda?
Kijk maar eens op www.traktaartie.nl Ook voor verkoop van taartbenodigdheden!

15

jaaaaa super!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

Thanks dames :Y >hey Gosia, leuk om je even virtueel te zien  :lol: Ja, ik vind bloemen erg leuk om te maken en het uitzoeken, kijken naar de echte bloemen en zo uitproberen, is helemaal mijn ding. Fijn weekend allemaal :D

17

Wauw! Allemaal prachtige taarten!  :Y
Wat een werk.

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

18

Wauw en gefeliciteerd! Je eindstuk is echt goed en je bruidstaart met paars-blauw-gele bloemen vind ik héél indrukwekkend!!!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

19

WAUW!!!!!!! Wat een PRACHTIGE parade!! Ik blijf maar omhoogscrollen en kan er geen genoeg van krijgen!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

20

prachtig vooral die met blauw/paarse bloemen

Groetjes Marjon

21

heel erg mooie parade :)

22

Thanks allemaal voor de lieve reacties :Y Ik ben er erg blij mee en heb een hoop mogen leren  :D

23

ADEMBENEMEND mooi , super, super en nog eens SUPER... :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

24

Echt prachtig allemaal!  :thumb:  :thumb:  :thumb:
Proficiat, Master!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

25

Mooi zeg!! Vooral je boeket vind ik echt super, prachtig!